Держава виділить 9 млрд гривень на відновлення роботи регіональних аеропортів.
Практично в кожному обласному центрі України є свій аеропорт. Їх побудували ще в середині минулого століття, в деяких регіонах навіть по два. Однак більшість із них в жахливому стані та потребують осучаснення. - пише "Сьогодні".
Найбільша модернізація аеропортів була при підготовці до Євро-2012. Тоді в Україні відремонтували аеропорти в Києві, Львові, Харкові та нині окупованому Донецьку.
Наразі Міністерство інфраструктури розглядає питання будівництва нового летовища в селищі Солоне між Запоріжжям і Дніпром. Крім того, цього року бираються розвивати аеродром в місті Біла Церква (Київська обл) та оживляти інші аеровузли в регіонах.
Які є проблеми в українських аеропортах
У 90-х в Україні було 50 діючих аеропортів, сьогодні рейси приймають 20. Але в хорошому стані лише ті, які реконструювали 7 років тому, перед проведенням ів Україні Євро-2012.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Разом з тим, стан більшості повітряних воріт залишає бажати кращого. Справа в тому, що регіональні аеропорти належать місцевим органам влади. За 20 років виявилося, що ні обласна, ні міська влада не вміють управляти летовищами.
Велика реконструкція
2016 року уряд прийняв держпрограму розвитку регіональних аеропортів до 2023 року. У найближчі чотири роки повинні провести реконструкцію аеродромних комплексів в аеропортах Вінниця, Дніпро, Мукачево та Чернівці. На е держава окремо виділить 8,7 мільярдів гривень.
Згідно з прийнятою програмою, планується створення і розвиток єдиної державної мережі аеродромів, а також їх передача до сфери управління Міністерства інфраструктури. Зокрема, програма передбачає повернення до державної власності комунальних аеродромів міжнародних аеропортів "Дніпропетровськ", "Київ" (Жуляни), "Харків", "Одеса".
Чи користуватимуться попитом регіональні летовища
Регулярні авіаперельоти всередині України не популярні. По-перше, це дорого, а по-друге, українці не завжди можуть заздалегідь спланувати поїздку, щоб. наприклад, за 10 днів забронювати квиток.
Крім того, залишається відкритим питання щодо популярності маршрутів.
"Кожен аеропорт буде повинен сам домовлятися з авіакомпаніями про відкриття маршрутів. Міністерство участі в цьому не бере", – говорить голова Мінінфраструктури.
За даними Державіаслужби, 2018 року внутрішні пасажирські перевезення на регулярній основі виконували чотири вітчизняні авіакомпанії. Вони літали до 10 міст України. За рік перельотами Україною скористалися 1 071 400 авіапасажирів. Це на 15,1% більше, ніж за попередній 2017 рік. При цьому, середня зайнятість пасажирських крісел зросла з 73,5% за 2017 до 79,3% 2018-го.
Нагадаємо, у Харкові активісти влаштували акцію протесту в метро проти підняття ціни за проїзд. Раніше разова похздка коштувала 5 грн. Тепер вартість у підземці, як і в столичній - 8 грн.
Як повідомляв портал Знай.ua, київський кондуктор та водій автобуса вразили українців дуже людяним вчинком.
Також Знай.ua писав про те, що українців розлютила історія в одній зі львіських маршруток.
Дивіться: е-квиток в Україні. Як працює та у чому переваги