Нагадаємо, раніше повідомлялося, ПриватБанк зробив важливу заяву, це стосується всіх власників карток. У переліку відгуків про сервіс державного ПриватБанку з'явилася скарга клієнтки – пенсіонерка запевняла, що їй з невідомих причин заблокували картку, яку вона не зможе поповнити через погане самопочуття найближчим часом.
Банки щоденно управляють величезним потоком інформації, сюди входять і персональні дані клієнтів. Після укладення договору, клієнт віддає все: своє ім'я, адресу, місце роботи, контакти родичів. Так, у банків є копії важливих документів, і навіть фото.
І більш того, клієнт продовжує відправляти банку інформацію про себе: де був, що, коли і на яку суму купував, коли платив за кредитами, а коли – ні. Все це відбувається після відкриття рахунку.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція