Державний "ПриватБанк" почав без пояснень блокувати мобільний доступ телефону в онлайн-додатку "Приват24".

"З незрозумілих причин Банк заблокував вхід в систему Приват24 з номера телефону, через який здійснювався вхід в систему ще з 2010 року, пояснюючи це тим, що у них в системі мій номер став "не основним" і запропонували звернутися до відділення банку для підтвердження номера телефону", - повідомив Іван Важов, один з клієнтів.

Обслуговування у ПриватБанку

Як каже користувач, його обурило таке ставлення фінансової установи, а "складнощі" із номером взагалі вважає надуманими:

"Ось Дякую! Адже тепер "для безпеки моїх фінансових операцій" мені необхідно відстояти чергу кілька годин у відділенні банку, в незручний для мене час (мій робочий час). Якби щось трапилося з моїм номером телефону, невже б я не знайшов можливість якимось чином повідомити про це банк? " - додав обурений клієнт.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Пізніше представник ПриватБанку повідомив якомога без відвідування банку вирішити дану проблему не відвідуючи відділення банку.

Відділення ПриватБанку

"Номер встановлений фінансовим, але не підтверджений. Є можливість підтвердити номер телефону, відправивши SMS на номер 10060 (для клієнтів за кордоном +380920003700) з текстом active + xxxxxx (де xxxxxx - це 6 цифр номера Вашого паспорта).", - повідомив під відгуком ПриватБанк.

Дивіться: ПриватБанк націоналізовано

Нагадаємо, українка гнівно відповіла на сервіс ПриватБанку.Як повідомляв "Знай.ua", ПриватБанк почав блокувати популярну серед клієнтів послугу - зняття готівки без банківської картки. Причин цього поки не пояснюють. Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк залишив мільйони українців без готівки.