Націоналізований ПриватБанк вже не вперше за цей місяць потрапляє у скандали через неякісний сервіс. Але якщо раніше клієнтів непокоїли збої в роботі "Приват24" та банкоматів то тепер виводити із себе в прямому сенсі слова почали співробітники установи. Про це в Instagram розповіла Любов Несвіт.

Вона звернулася в одне із відділень, аби терміново змінити картку, в якої закінчився термін дії. Відпросилася для цього з роботи, залишили дитину із дідусем. Але яким же було розчарування, коли ніхто навіть не поспішав зробити швидко цю елементарну послугу (замінити карту – це не довше 15-20 хвилин, з урахуванням черги – максимум 40).

Обслуговування у ПриватБанку

"Такого дурдому я ще не бачила!! На відділенні море людей і один працівник! Більше того, через 5 хв менеджер встає і просто йде. Бо ніби-то в неї обід з 12 до 13!! Що?? Який обід?? Де таке написано??? Маса людей просто одночасно впадають в ступор! Всі почали почергово телефонувати на 3700. Я не конфліктна людина, але ніколи не буду терпіти таке відношення! Проте моє здивування було ще більшим, коли на гарячій лінії настільки пофігістично мені відповідали, що я прозріла! Вони не прийняли мою скаргу, а просто намагались виправдати відділення!", - пише клієнтка.

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Виправдання співробітників банку дивували: рекомендували звернутися до іншого відділення, завченими фразами намагалися "заспокоїти", щоправда виходило не дуже переконливо. Коли Любов попросила якось зафіксувати її скаргу, відбулися стандартним: "залиште на сайті".

Обслуговування у ПриватБанку

"Я шокована!!! Коли в нашій країні буде щось робитись не через *опу??!! Натомість іншим людям на ГЛ сказали, що має бути два працівники і в них немає офіційного обіду та всерйоз взялись вирішувати їхнє питання. В результаті в 13 год вийшов один працівник, а в залі тьма людей! Дуже "класна" робота Приватбанку! В суботу, коли багато клієнтів, працює одна людина, яка ще й сама собі робить на годину обід, поставивши на стіл ледь помітну табличку!

"Жах!! Чому не фіксують черги? Чому стало так байдуже на сервіс, коли Приват став державним? Чому наших людей мають за порожнє місце?? Прочекавши півторигодини, я таки отримала картку, і разом з нею купу негативних емоцій", - підсумувала вона

Обслуговування у ПриватБанку

Користувачі підтвердили – проблеми із сервісом зустрічаються часто, можуть навіть нав'язати непотрібні послуги, хоча інколи щастить потрапити й до нормального спеціаліста, але це скоріше виняток, ніж закономірність:

"Дивно, я дeсь пів року то му так само поновлював картку, зайняло всe нe більшe 3х хвилин - працівник вставив нову картку в банкомат, набрав якусь комбінацію, я ввів два рази пароль і пішов з миром", " повезло) більше того лише вночі я помітила, що вона поставила мені на картку кредитний ліміт, хоча я казала, що мені не потрібен кредит, а суто картка для розрахунків. Вона й перепитала "то кредитну лінію не ставимо, так?". А в результаті зробила своє! Ще й без мого відома попідключала копілку і всяку ф*гню", вони просто бонуси отримують, коли крeдит підключають", - пишуть у коментарях.

Дивіться: Націоналізований "Приватбанк" продовжує працювати із перебоями

Нагадаємо, у банкоматах ПриватБанку з невідомих причин почали блокувати одну із найпопулярніших серед клієнтів послуг – зняття готівки без наявності карти. Як повідомляв "Знай.ua", "ПриватБанк" повідомив, що в рамках програми підтримки малого бізнесу "КУБ" з 1 лютого процентні ставки по кредитах знизяться. Також "Знай.ua" писав, Monobank оригінально привітав українця.