Учасники організації "Авто Євро Сила" анонсували нові мирні акції в лютому.
Про це зазначено в заяві організації в Facebook.
Зокрема, учасники громадської організації анонсували майбутні масштабні акції протесту проти чинних акцизів на ввезення підтриманих автомобів з країн ЄС.
"У лютому ми знову вийдемо на мирні акції і будемо домагатися скасування множника років у формулі розрахунку "акцизу", - йдеться в повідомленні.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Разом з тим варто відзначити, що кількість розмитнених авто з європейською реєстрацією б’є рекорди. Але далеко не кожен власник євробляхи спішить міняти на українські номери, а в когось просто немає грошей на розмитнення. Що ж тоді робити з автівкою, якщо на ній не можна буде їздити?
В українці залишилось три тижні до кінця пільгового періоду (закінчується 22 лютого), коли розмитнити машину можна, сплативши лише 50% вартості акцизу.
Після цього правоохоронці обіцяють жорстко реагувати на всі випадки порушення податкового та митного законодавства.
Вказані інструкції повинні "допомогти користувачам авто на "єврономерах" в законному полі захистити себе від "драконівських" штрафів та продовжити боротьбу за доступне розмитнення". Вдасться їм це зробити, чи ні — покаже час.
У будь-якому випадку це ризикована стратегія і підійде вона не всім. Які ще варіанти тоді є у власників "євроблях"?
Насправді, їх декілька, але жоден із запропонованих способів не передбачає можливості опинитися "в плюсі". Йдеться про те, щоб не втратити все, або в кращому випадку "вийти в нуль".
Заплати податки і спи спокійно
Перший варіант, який так чи інакше розглядають всі користувачі "євроблях" — легалізація авто через розмитнення. Він підходить як тим, хто планує залишити транспортний засіб собі, так і тим, хто хоче в подальшому машину продати.
Одна з головних проблем — далеко не кожен може знайти реального власника та зняти авто з реєстрації, що є першим та обов’язковим кроком на шляху розмитнення.
Інший момент — чи доцільно взагалі такий транспортний засіб реєструвати на українських номерах. Усе залежить від віку автівки та об’єму двигуна, а враховуючи, що старих машин більше, розмитнення для їх власників може виявитися непідйомним.
Нагадаємо, українці продають “євробляхи” за копійки.
Як повідомляє "Знай.ua", власники розмитнених авто отримають додаткові пільги.
Також "Знай.ua" писав, що українці побили новий рекорд розмитнення авто, суми вражають.
Українці масово вивозять нерозмитнені євробляхи в Польщу: де знайти безкоштовну машину