Два корабля палають в Керченській протоці неподалік від берегів Росії. Люди намагаються врятуватися від смерті і знайти вихід. У спробі врятуватися від смертоносного полум'я, люди стрибають у море, прямо в крижану воду. Російські рятувальники з останніх сил намагаються виловити нещасних людей з води.
Що стосується інформації про загиблих і постраждалих, то на даний момент серед пасажирів суден таких немає. Крім того, повідомляється, що обидва судна під прапором Танзанії.
Як пізніше стало відомо, причиною трагедії послужила Автоматична система ідентифікації, яка на кораблі була відключена. У результаті цього будь-яка інформація про судно не надходила протягом двох тижнів.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Як заявили представники міністерства, відключення системи пояснюється незаконним входженням суховантажу SUROV в закриті кримські порти. Таким чином іноземні компанії, які пов'язані з морськими перевезеннями у закриті порти, намагаються уникнути відповідальності з боку українського законодавства, а також не потрапити в список компаній-порушників, які згодом піддаються міжнародно-правовим санкціям.
Також повідомляється, що Росія продовжує закликати кораблі відключати системи автоматичної ідентифікації, і це незважаючи на загрозу безпеці судноплавства в Чорному і Азовському морях, а також життю екіпажів. Інцидент з суховантажем ще раз показав, як Російська Федерація відноситься до норм міжнародного права.
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що у турецьких берегів затонуло судно з українцями, яким вдалося врятуватися під час трагедії. При цьому фахівці сходяться на думці, що крах був передбачуваним, оскільки норми безпеки на сьогоднішній день відсуваються на другий план.
Як повідомляв портал "Знай.иа": міністр закордонних справ Німеччини Гайко Маас заявив, що не вважає проект "Північний потік-2"політичним. Його назвали бізнес-проектом, пояснивши свою позицію тим, що в його будівництві беруть участь безліч компаній.
ТакожЗнай.иа" писав, що американський есмінець направляється в Чорне море для того, щоб продемонструвати взаємодію ВМС з метою досягнення безпеки в цьому регіоні.