На сайті Міністерства фінансів оприлюднили відгук клієнтки державного "ПриватБанку", який заблокував карту і рахунки через скарги про не поверненні грошей при невдалій покупці в інтернет-магазині.
"ПриватБанк заблокував карту, і навіть не попередили! Дізналася тільки коли розплачувалася в магазині. Як виявилося поскаржилася якась дівчина.", - йшлося в повідомленні.
Далі клієнтка Настя Шуліка повідомила, що ця ситуація виникла через невдалу оплати товару однієї з клієнток її інтернет-магазинів.
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
"У мене інтернет магазин, клієнтка зробила замовлення, його не вдалося відправити. Я їй про це повідомила, і попросила карту для повернення грошей, але у мене не працював тоді Приват24 у метушні воно все забулося, і я їй їх не повернула ( свою вину визнаю). Але вона нічого не писала, що не нагадала про це, і на 3 тижні вирішила заблокувати карту. ", - додала Анастасія.
Після даної скарги ПриватБанк повністю заблокував всі її рахунки. Представник банку відповів, що готові розібратися в даній ситуації після особистого звернення клієнтки в ПриватБанк.
Дивіться: Націоналізований "ПриватБанк" продовжує працювати із перебоями
Нагадаємо, державний банк "ПриватБанк" повідомив українцям інформацію, яка буде корисною перш за все представникам малого та середнього бізнесу.
Як повідомляв "Знай.ua", у Національному банку констатують, що протягом минулого року національна валюта дещо зміцнилась. Також "Знай.ua" писав, шахраї застосували жорстокий прийом до неповнолітньої доньки народного депутата України. До 15-річної дівчини зателефонував аферист і повідомив, що її батьки потрапили в ДТП.