На Новій почті виник конфлікт з клієнтом, який хотів зробити оплату за допомогою карти "ПриватБанку" через термінал "Ощадбанку". Сталося так, що за товар він заплатив двічі - готівкою та карткою.
Про це чоловік, який потрапив у неприємний інцидент, написав на сайті Міністерства фінансів.
"Історія така: в POS-терміналі Ощад на НП, я оплатив карткою Привату. POS-термінал проглючив, і не видав жодного чека, просто скинув в дефолтний стан. Але на телефон прийшло повідомлення, що гроші списані. Після тривалого очікування і спілкування зі співробітниками НП - подзвонив в колл-центр Привату і зробив заявку на скасування транзакції, а на НП оплатив готівкою", - повідомив користувач з ніком autopilot.
За два дні клієнт побачив, що з його банківської карти списали гроші для Нової пошти. Після тривалих з'ясувань клієнту довелося письмово писати запит на рішення даної ситуації. Однак віно отримав негативну відповідь.
"Я таки склав претензії до Нової Пошти у них у відділенні, і мені прийшла відповідь. Грошей не повернемо, тому що до нас нічого не приходило. Але відповідь офіційний, на папері, з підписом і печаткою", - додав клієнт.
Клієнт очікує вирішення конфлікту вже майже 2 місяці. За словами чоловіка, він надав усі необхідні докази своєї правоти.
"На поточний момент пройшло вже майже 2 місяці а я так і не домігся від Привату де мої гроші. Відправили їх, перевели на транзитний рахунок, або якось ще заблокували - невідомо. Чек готівкової оплати та копію відповіді від НП в банк надав, але не знаю, долучили ці дані до моєї заявці чи ні", - зазначив клієнт.
Як повідомляв портал "Знай.uа", державний банк "ПриватБанк" офіційно відповів клієнту з питання обслуговування пластикової картки "Gold", який напередодні висловив своє обурення сервісом.
Раніше "Знай.uа" повідомляв, що у центрі Києві обчистили ПриватБанк: мільйони зникли під "бій курантів".