Міністерство регіонального розвитку планує побудувати нові дороги за зміненими стандартами, які будуть більш безпечними.
В міністерстві пропонують оптимізувати ширину смуг руху на автомобільних дорогах загального користування, - пише "Я і Закон".
"Ми почали роботу над оновленням будівельних норм з проектування автомобільних доріг загального користування. Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 метрів і зупиночний смуга в 2,5 метра, що є небезпечноюшириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля. Тому тепер при будівництві трас плануємо передбачити обов'язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупиночної смуги. Це зробить неможливим перевищення дозволеної швидкості на дорогах і сприятиме підвищенню безпеки руху", — повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
"ПриватБанк" ставить нові ліміти для готівки: скільки реально можна зняти і де
Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам
Як захистити вікна від вибухової хвилі: бюджетний лайфгак від українки
Двоетапне зростання тарифів у 2026 році: які суми побачимо у платіжках
Згідно з пропонованими змінами, ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонується звузити з 3,75 м, до 3,5 м. Крім того, за рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах 1 і 2 категорій планується робити зупиночну смугу шириною 2,5 м, а 3 м.
За словами представників Мінрегіонбуду, такі заходи можуть допомогти уникнути зіткненням при зупинках та дорогах.
Нові норми повинні застосовувати при будівництві нових трас, а також, якщо є така можливість, модернізувати старі при виконанні ремонтних робіт.
Як повідомляв раніше Знай.ua, київських водії попереджають про ремонт одразу на кількох мостах, тому слід планувати свої маршрути заздалегідь, щоб не потрапити в затор.
Також Знай.ua писав, що на президентські вибори в держбюджеті передбачено 2,3 мільярди гривень. За ці кошти можна було в відремонтувати важливу трасу.
Дивіться: Ремонт дороги без асфальту