У 2019 році отримувати міжнародні посилки стане проблематично і дуже накладно. Ось-ось в силу вступлять норми українського законодавства, за яким кожна четверта посилка повинна обкладатися ПДВ, митом та акцизним збором. Поштові оператори шоковані від нововведень.
Так, згідно з новими правилами, вже починаючи з 1 січня 2019 року без сплати податку, одна людина зможе отримати лише три міжнародні посилки в місяць. При цьому сумарна вартість товарів у кожній з них не повинна буде перевищувати 150 євро. А, починаючи з четвертої, за такі відправлення слід сплатити ПДВ, а також мито та акцизний збір, - повідомляє УНІАН.
За словами гендиректора "Укрпошти" Ігоря Смілянського, такі дії можуть призвести до дого, що в Україні просто стане весь імпорт.
Однією з головних проблем, які виникнуть після вступу в дію нового закону, це те, що немає відповідного механізму підрахунку посилок. Таким чином на митниці та в аеропортах станеться "паралізація".
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Все це негативно вплине на об'єми пересилань. Українцям важче буде їх отримувати, а для логістичних компані - дуже затратно.
"Митники просто не зможуть визначити, яка посилка четверта, і можуть перестати випускати відправлення за межі митного контролю, щоб не порушувати законодавство", - каже в коментарі Ігор Смілянський.
Нововведення також турбують і інших учасників ринку. так, наприклад, перевізник "Нова Пошта" вважає, що це на деякий час взагалі може призупинити ринок міжнародної доставки.
Також оператори прогнозують і підвищення тарифів на послуги, оскільки тепер доведеться компенсувати свої фінансові затрати.
Згідно з попередніми розрахунками, тільки на IТ-складову для визначення тієї самої четвертої посилки, яку замовив протягом місяця українець, необхідно близько 150 млн грн.
У той же час багато експертів вказують, що впровадження контролю за посилками обійдеться державі дорожче, ніж стягнення податків за кожну четверту посилку.
"Однак оператори ринку не працюють за таким механізмом. У жодного оператора немає автоматизованої складської системи для зберігання такої кількості посилок і забезпечення механізму оперативного пошуку однієї розмитненою посилки серед великої купи інших нерозмитнених посилок", - кажуть в "Укрпошті".
А як справлятимуться некомпютеризовані відділення, наприклад, в невеликих містечках та селах, взагалі невідомо.
Також це додатково ускладнює роботу митниці, якій необхідно буде розібратися, через якого з перевізників прийшла четверта і наступні посилки.
Нагадаємо, власників старих автівок обкладуть мегаподатками.
Як раніше повідомляв Знай.ua, водії по-новому продаватимуть автомобілі.
Раніше портал Знай.ua писав, що в Україні з'явився дикий податок.