Музичний кліп американської співачки Ріти Ори і шведського діджея Avicii б'є рекорди по популярності в Youtube. Свою руку до нього доклали і українці.
Кліп зняли на композицію Lonely Together. Всього лише за два дні відеоробота музикантів вирвалася в лідери за переглядами. За цей короткий проміжок її переглянуло понад 2,5 користувачів.
Відео створювали за участю київського постпродакшену Kiev Postproduction. Українську компанія все частіше можна помітити у співпраці з великими світовими брендами. При зйомках кліпів в більшості випадків вибір також падає на Київ.
Українці вже відзначилася своєю рекламою для бренду Diesel. Ролик знімали на столичному Подільсько-Воскресенському мосту.
Крім того, залізничний вокзал Києва став знімальним майданчиком для реклами Apple Watch зняли на залізничному вокзалі Києва. Над роликом працював київський продакшн Radioaktivefilm.
Мобілізовані психологічно не витримують: генерал про дезертирство в армії
Зупинило ТЦК – слідкуйте за язиком: що не слід говорити силовикам на блокпосту
Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, російський співак поділився враженнями від зйомок свого кліпу в Києві.
СохранитьСохранить