Цьогорічне "Євробачення" для України завершилося і добре, і не дуже. Мінуси – отримані бали від журі, плюси – висока оцінка глядачів Європи, не тільки нашого виконавця, а й номеру зокрема.
Як готувався виступ, що завадило Melovin отримати перемогу, або принаймні увійти в десятку, розповів постановник кліпу на пісню Under the Ladder Костянтин Томільченко.
Рояль і декорації
Цей хід Томільченко вигадав сам – вогонь і музичний інструмент якнайкраще показували внутрішній світ виконавця і повинні були спрацювати на емоції публіки. До речі, підйомний механізм і сам інструмент везли в Лісабон з Києва.
Костянтин Томільченко, режисер-постановник
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"Для Melovin 17-е місце на "Євробаченні"- це все одно перемога. Він молодець! Костя з гідністю витримав напруження, яким супроводжувалося його виступ не тільки на самому конкурсі, а й тут, в Україні. Він заспівав в Лісабоні гідно і харизматично. Однозначно, Костя був персонажем, який виділявся на тлі інших учасників. Я думав, що Костя увійде в десятку. Якщо судити за глядацьким голосуванням, то "сімка" і є об'єктивне відображення того, наскільки сподобався його номер. Зрозуміло, за що голосує глядач, а судді ... Може, їм було мало розвитку у вокалі. Одне можу сказати напевно - думка журі ніколи не збігається з думкою глядачів", - заявив режисер в коментарі "Фактам".
Перемога на конкурсі: за і проти
На думку Томільченка, перше місце Нетти Барзілай – просто піар, адже організатори намагалися піднести глядачеві потрібного артиста, тим паче розкрученого в мережі. Але головний козир у представника України на відміну від багатьох все ж був – загальну ідею номеру він запропонував сам, Томільченко просто втілив її у життя, врахувавши всі тонкощі характеру артиста:
"Ми ж хотіли зробити завершену історію. Melovin виходив з інструменту, а потім згорав в своїй пристрасті до музики. Таке шоу, в якому було щось містичне. Костя дуже хотів театральності на сцені. І це вийшло. Ми залишилися задоволені номером. Хоча до кінця ту картинку, яку повинні були отримати, не побачили. До речі, португальські підрядники категорично відмовлялися робити вогонь високим, посилаючись на техніку безпеки. Хоча ми розрахували все до міліметра. Нам коштувало неймовірних зусиль, щоб вогонь все-таки був потрібної сили", - зазначив він.
Дивіться: Melovin, Under The Ladder (Official Music Video)
Єдиний, ким не надто лишився задоволений режисер, це інший українець, котрий цього разу виступав за Білорусь. Алексееву, як вважає Томільченко, дуже бракувало рішучості і як результат він не пройшов до фіналу. Фатальна помилка – обраний формат виступу, надмірна увага до деталей постановки, а не самого вокалу:
"Їм потрібна просто "фішка", яка буде пов'язана з піснею. Європейці в такому форматі не бажають морочитися. Або, в іншому випадку, повинен бути чіткий посил, як це було у Джамали. Я зрозумів, що на "Євробачення" треба їхати з розкадровкою номера, як це було з Джамалою. Це означає, що режисери конкурсу вже розуміли, як буде виглядати постановка учасника, графіка. Це спрощує роботу операторів", - підсумував режисер.
Дивіться: Melovin про Євробачення, російську делегацію та фото з Кіркоровим