Clutch повідомляє, що Доменіко Дольче і Стефано Габбана продовжують всіляко пропагувати насіннєві цінності, залучаючи до співпраці впливових миллениалов і покоління Z.


На цей раз однією з учасниць кампейна стала 27-річна племінниця принцеси Діани – леді Кітті Спенсер.
Компанію Кітті склали інші представниці англійської аристократії, в числі яких Сабріна Персі і Френкі Герберт, а також Беа Фрессон. Зйомки рекламної кампанії проходили в італійській Венеції.
Популярні новини зараз
Показати ще
Кодони не 1991-й, а 2022: мольфар розповів про те, які українські землі залишаться в окупації ще роками
НБУ готує нові правила використання готівки: що зміниться в гаманцях українців
Поспішайте, доки є час: ТЦК почнуть масово штрафувати українців – за що і на скільки
В Україні вводять колективну відповідальність: єдине житло відберуть через борги родичів
У свіжій рекламної кампанії прогулюються уздовж каналів Венеції, катаються на гондолах, сміються, обідають пастою, фотографуються на тлі собору Святого Марка і годують голубів.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", опальна запроданкою вкотре порадувала Московську публіку