Clutch повідомляє, що Доменіко Дольче і Стефано Габбана продовжують всіляко пропагувати насіннєві цінності, залучаючи до співпраці впливових миллениалов і покоління Z.

На цей раз однією з учасниць кампейна стала 27-річна племінниця принцеси Діани – леді Кітті Спенсер.


Компанію Кітті склали інші представниці англійської аристократії, в числі яких Сабріна Персі і Френкі Герберт, а також Беа Фрессон. Зйомки рекламної кампанії проходили в італійській Венеції.

Популярні новини зараз

“Заберіть дитину до 18:00”: батьки обурились через час роботи дитсадків і ГПД

В Україну йде різке похолодання: у деяких областях вдарять морози

Без прописки тепер заборонено? Що загрожує українцям у 2025 році та як не встряти у штрафи

Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах

Показати ще

У свіжій рекламної кампанії прогулюються уздовж каналів Венеції, катаються на гондолах, сміються, обідають пастою, фотографуються на тлі собору Святого Марка і годують голубів.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", опальна запроданкою вкотре порадувала Московську публіку