У суботу, 21 квітня, свій 28-й день народження відзначає українська поп-співачка Надя Дорофєєва.

Вона є вокалісткою популярної групи "Время и Стекло", обличчям бренду Maybelline New York в Україні, фіналісткою легендарного проекту "Танці з зірками" і тренером шоу "Голос. Діти-4", а також має свою лінію одягу it's My DoDo.

Дорофєєву по праву вважають однією з найсексуальніших і найпривабливіших представниць українського шоу-бізнесу. Щоб у цьому переконатися, Знай.uа пропонує подивитися гарячі фото красуні.

Нагадаємо, раніше відома співачка, солістка групи «Время и Стекло» Надя Дорофєєва та екс-учасник «Діо.фільмів», а тепер телеведучий Володимир Дантес одружилися 8 липня 2015 року. Шанувальники дуже уважно стежать за життям щасливої пари. Однак з недавнього часу Надя дала привід вважати що все, на жаль, не так вже й гладко.

На своїй особистій сторінці в Instagram Надя Дорофєєва опублікувала великий зворушливий пост, в якому не приховує, що постійно сумує за своїм коханим і пам'ятає кожну дрібницю, пов'язану з ним. Хоча пост був дуже хвилюючим і романтичним, деякі передплатники співачки запідозрили недобре.

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Показати ще

Також, нещодавно стало відомо, що пісня української поп-групи "Время и Стекло" під назвою "Троль" потрапила у десятку найпопулярніших в світі.

Про це свідчить рейтинг, складений сайтом The Pudding. Сайт опублікував карту з найбільш популярними музичними кліпами грудня 2017 року по регіонах.

Трек української групи увійшов в топ-10, посівши сьому позицію. "Троль" стала найпопулярнішою композицією не тільки в Україні, але і в Росії.

Як повідомляв портал "Знай.uа", яскравий кліп на пісню "Троль" підопічні Потапа презентували у жовтні 2017 року. До середини січня відео зібрало понад 75 млн переглядів.