Шведська модель Ельза Хоск стала обличчям американського ювелірного бренду Fallon.
Ангел Victoria's Secret взяла участь у рекламній кампанії нової колекції прикрас, на яку дизайнерів надихнув блокбастер за участю Тома Круза "Мумія".


Білявка Хоск не дуже схожа на доньку фараона, однак є в її великих блакитних очах щось магічне – мабуть, тому представники бренду й зупинили свій вибір саме на ній.


Зволікати не можна: чоловікам дали 10 днів, щоб не перетворитись на ухилянтів
Гороскоп на сьогодні 15 липня: підвищена нервозність, розчарування та невеликі нездужання
ТЦК почали вилучати права на блокпостах: адвокат пояснила, що потрібно робити
Замість броні – повістка: українців масово мобілізують під час оформлення – ТЦК вимагають утихомирити
На промо-знімках Ельза красується у сучасних масивних чокерах, сергах-кільцях і витончених ланцюжках. Прикраси виконані із дорогоцінних металів з оздобленням із перлин.
Ювелірні вироби можна придбати на офіційному сайті бренда Fallon. Ціни на них встановлені в діапазоні від 300 до 900 доларів.
"Мумія" за касовими зборами не виправдала очікувань продюсерів, можливо, колекцію прикрас очікує більший успіх.
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", ангел Victoria's Secret вразила ідеальним тілом.