Міжнародна група вчених з Британського університету провела серію досліджень, в результаті яких з'ясувала, яка з популярних соціальних мереж найбільше впливає на людину, причому негативно.

Так, в ході соцопитування 1500 користувачів у віці від 14 до 24 років відповідали на різні питання і аналізували випадки, коли соціальні сервіси могли вплинути на їхній настрій, поведінку або навіть ухвалення рішення. Детально про хід наукової роботи британці написали в періодичному виданні університету.



Так, дослідження показало, що найменше на людину тисне YouTube, що не дивно, якщо враховувати, що людина завжди обирає сам, що вона хоче подивитися. Наступним в рейтингу безпечних виявився Twitter, почесну трійку замикає Facebook, на четвертому місці - Snapchat.

Останнє місце в рейтингу і здатність шкодити ментальному здоров'ю "подарували" мережі Instagram. Вчені вважають, що ця соцмережа робить людину дратівливою і вганяє в депресію, провокуючи розвиток "комплекса відмінника".

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Показати ще


Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що психологи з'ясували, чого насправді хоче жінка.