Міжнародна група вчених з Британського університету провела серію досліджень, в результаті яких з'ясувала, яка з популярних соціальних мереж найбільше впливає на людину, причому негативно.
Так, в ході соцопитування 1500 користувачів у віці від 14 до 24 років відповідали на різні питання і аналізували випадки, коли соціальні сервіси могли вплинути на їхній настрій, поведінку або навіть ухвалення рішення. Детально про хід наукової роботи британці написали в періодичному виданні університету.


Так, дослідження показало, що найменше на людину тисне YouTube, що не дивно, якщо враховувати, що людина завжди обирає сам, що вона хоче подивитися. Наступним в рейтингу безпечних виявився Twitter, почесну трійку замикає Facebook, на четвертому місці - Snapchat.
Останнє місце в рейтингу і здатність шкодити ментальному здоров'ю "подарували" мережі Instagram. Вчені вважають, що ця соцмережа робить людину дратівливою і вганяє в депресію, провокуючи розвиток "комплекса відмінника".
Податкова зазирне у ваші рахунки: що насправді хоче влада
Пенсіонери мають право на додаткові 940 гривень: хто може збільшити свою пенсію
Ухилянтам готують потужний удар: які покарання задіють
Буде дуже важко: українців попередили, сунуть важкі часи
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що психологи з'ясували, чого насправді хоче жінка.