Райан Бьюелл, дослідник з Гарварду спробував з'ясувати, як наше місце в черзі впливає на наше світовідчування і раціональність наших рішень. З'ясувалося, що людина, що стоїть в черзі останньою, відчуває найбільш сильний дискомфорт, що штовхає її на необдумані вчинки. Автор називає це явище "антипатією останнього місця" і впевнений, що його висновки знадобляться маркетинговим компаніям, передає сайт Social Science Research Network.
Бьюелл змоделював процес очікування онлайн. Він розмістив в Інтернеті опитування і пояснив, що відповіді на всі питання займуть до п'яти хвилин. В експерименті погодився брати участь 301 чоловік. Насправді заповнення анкети займало не більше хвилини, але перед тим, як отримати доступ до питань, учасникам довелося чекати кілька хвилин у віртуальній черзі. Їм демонстрували графічне зображення ланцюжка символів, в якій останній символ позначили словом "Ви". Вчений запропонував учасникам експерименту вибір: деякий час чекати своєї черги, "перехід" в інший список або зовсім відмовитися від участі в досліді і втратити невелику винагороду.
За словами Бьюелла, близько 20% учасників, перебуваючи в кінці списку, захотіли переміститися в іншу чергу. Це число знижувалося пропорційно до того, скільки людей вставало в ланцюжок за учасником, навіть якщо перед ним також "стояло" багато людей. Спроби змінити чергу не принесли користі: в цілому вони змушували проводити в очікуванні на 10% довше. Якщо людина міняла чергу двічі, її час очікування збільшувалася на 67% в порівнянні з тими, хто залишався на місці.
Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути
Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ
ТЦК вичищають села – йдуть до тих, хто слабший: військовий обурився несправедливістю мобілізації
Відключення світла по-новому: українцям готують кардинальні зміни
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, як шукати нову роботу потайки від шефа