У Швеції вчені створили нову батарею, яка посилить електрокари на 70%, а гаджети зробить тонкими до розмірів банківських пластикових карток. Місце розробки – Університет Чалмерса. Ця технологія - революція у світі техніки, прорив на основі вуглецевого волокна.
Конструкція батареї, за словами вчених, допоможе у створенні ну дуууже тонких пристроїв. Можна тільки уявити, що саме міняти виробники по всьому світу, від ноутбуків - до навушників.
Про це стало відомо завдяки інформації на сторінках видання Interesting Engineering.
Людям потрібні "новинки"
Нова технологія структурних акумуляторів пропонує рішення, виконуючи роль несучого компонента, перетворюючись з "мертвого вантажу" на невід'ємну частину конструкції транспортного засобу. Ця подвійна функціональність зменшує загальну вагу та споживання енергії, що безпосередньо збільшує запас ходу автомобіля.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Нова технологія
Професор матеріалознавства та комп'ютерної механіки в Технічному університеті Каліфорнії Лейф Асп очолює дослідницьку групу, яка працює над інноваційним досягненням. Команда продемонструвала, що вуглецеві волокна можуть зберігати електричну енергію та використовуватися як електроди в літій-іонних батареях.
Хоча щільність енергії структурної батареї вдалося підвищити до 30 Вт-ч/кг, що ще нижче, ніж у звичайних літій-іонних батарей, вона забезпечує значну перевагу завдяки інтеграції в структуру транспортного засобу, тим самим підвищуючи ефективність, не вимагаючи найвищої ємності.
АСП пояснює, що транспортні засоби, оснащені цими структурними батареями, можуть на 70% збільшити запас ходу порівняно із сучасними електромобілями.
Принцип роботи
Батарея складається з композитного матеріалу, у якому вуглецеві волокна виконують роль як позитивного, і негативного електродів. У попередніх моделях позитивний електрод мав алюмінієвий сердечник. В останній версії вуглецеві волокна покриті літієм-залізо-фосфатом (LFP), що ще більше підвищує ефективність та довговічність.
Ще одним помітним досягненням цієї технології є підвищена жорсткість батареї, яка тепер може витримувати навантаження, порівняні з алюмінієвими, але має набагато меншу вагу.
У чому користь?
На думку творців цієї технології, мобільні телефони близького майбутнього зможуть бути такими ж тонкими, як кредитні картки, а ноутбуки набагато легше, ніж їхні нинішні аналоги. Ключ до цього лежить у використанні напівтвердого електроліту, який не лише зменшує вагу, а й підвищує безпеку, знижуючи ризик займання, що є критичною проблемою в автомобільній промисловості.
Нагадаємо, Lifecell роздає річний запас мобільного інтернету: можна отримати до 30 вересня.
Раніше повідомлялося, Xiaomi представляє флагманську серію Xiaomi 14T: потужні смартфони з визначними камерами та AI-функціями.
Також, як поповнити мобільний, щоб не втратити всі гроші з картки: Ощадбанк зробив важливе попередження.