Багато модних брендів можуть похвалитися тим, що починали з випуску одягу або взуття, а потім розширили лінійку аксесуарами та парфумерією. Однак історія бренду Jimmy Choo виділяється на тлі інших.
Син малайзійського башмачника
Маленький Джиммі народився в 1948 році на маленькому малайзійському острові Пенанг. Його батько був башмачником - хлопчик з малих років спостерігав за роботою батька. Перші власні вироби хлопець створив в 11 років, а у 1980-му вже 32-річний чоловік відправився до Лондону вчитися працювати зі шкірою. Через три роки він відкрив перший магазин у невеликому приміщенні лондонської лікарні.
Джиммі інтуїтивно обрав вузьку нішу для роботи: він створював тільки гостроносі туфлі на високих підборах та відкриті босоніжки. Його конкурентом в той час був тільки Manolo Blahnik. Завдяки задоволеним клієнтам, погляди на молодого дизайнера направили модні журнали: Vogue опублікував фото його взуття, а дизайнер Аннушка Хемпель запросила його до співпраці. Завдяки цим подіям вдалося зав'язати потрібні зв'язки і отримати замовлення від Кенсінгтонського палацу на виробництво туфель для Принцеси Діани.
Слава Джиммі Чу призвела до ще однієї плідній співпраці, яка повністю змінила його бізнес. Колишній редактор Vogue Тамара Меллон під час відвідин його маленького магазина в тій самій будівлі госпіталю запропонувала дизайнеру угоду: він придумує вишукані моделі, а вона бере на себе пошук фабрики і просування колекцій. Її слова, що вони зможуть відкрити магазини по всьому світу і стануть дуже багаті, звучали, як знущання, тому не були сприйняті серйозно.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Переконати дизайнера взуття Тамара змогла після декількох відвідувань його магазину. В один із візитів вона зазначила, що там працюють ще кілька співробітників, включаючи племінницю Джиммі Сандру Чой. Ця дівчина малювала ескізи і розробляла дизайн, і на думку колишньої журналістки, була провідною ланкою в розвитку бренду.
Перші кроки на шляху до високої моди
Домовившись про співпрацю, обов'язки були розподілені наступним чином: Джиммі займається виробництвом, Тамара керує компанією. Спонсором став батько дівчини, який інвестував в бізнес 190 000 $. У 1996 році була зареєстрована компанія Jimmy Choo LTD, а частки в бізнесі були розподілені по 50% між Тамарою з її батьком та Джиммі Чу.
Тамара зосередилася на пошуку приміщення для магазину і знайшла для нього ідеальне місце поблизу фешн-бутіків. У той же час дівчина попросила Кейт Уінслет взути їх туфлі на вручення кінопремії Оскар, що принесло модному будинку ще більше слави і шанувальників. Модна марка неодноразово згадувалася в серіалі «Секс у великому місті» та фільмі «Диявол носить Prada». В кінці 90-х бренд мав три салону в різних містах США, а дохід становив майже чотири мільйони доларів.
Розширення асортименту
Сьогодні Jimmy Choo випускає не тільки взуття на підборах, а й кросівки, та навіть байкерські чоботи. У 2011 році модний будинок запустив парфумерну лінію. У ній представлені стійкі вишукані аромати для жінок і чоловіків. Обличчям чоловічої колекції став Кіт Герінґтон - виконавець головної чоловічої ролі в серіалі «Гра престолів». Елегантний шлейф, який тягнеться за дівчиною чи хлопцем, які обрали парфум від британського бренду змушує навколишніх обертатися у слід.
Аромати обрамлені в стильні флакони і є хорошим доповненням до пари туфель від малайзійського дизайнера. В Україні парфумерія Jimmy Choo представлена в мультирегіональному інтернет-магазині MAKEUP за цим посиланням https://makeup.com.ua/brand/26181/