Дитина, яка розпочинає своє доросле шкільне життя, відкрита до знань. Їй все цікаво, вона як губка вбирає у себе все нове. І щоби такий настрій радості та зацікавленості зберегти у дитини протягом усього періоду навчання, сучасна школа поступово зазнає змін для створення нового освітнього простору.

Нова Українська Школа (НУШ) — це те освітнє середовище, в якому кожна дитина — особистість, що має свої індивідуальні особливості і потреби. І які слід розвивати та підтримувати. Все це буде досягатися не тільки шляхом реформування навчальних програм, а й застосуванням нових підходів у оформленні класної кімнати у початковій школі.

Як необхідно оформити клас у відповідності до стандартів Нової Української Школи?

Осередки освітнього простору НУШ

Увесь освітній простір кабінету можна умовно поділити на осередки (зони), згідно з тематикою яких і слід купити обладнання для 1 класу.

Популярні новини зараз

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною

За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою

Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів

Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

Показати ще
  • Зона пізнавально-навчальної діяльності. Устатковується мобільними партами чи столами, які легко можуть змінювати своє місцеположення — для роботи у парах, для колективної чи командної праці. Також обов'язковими елементами є зручні стільчики.
  • Осередок учителя, до оснащення якого відноситься стіл, стілець, шафи і стелажі для зберігання навчальних посібників, дидактичного матеріалу, тощо. Серед необхідного обладнання цієї зони виділяють мультимедійне обладнання для нової школи, пристрої для сканування та друку, проектор, маркерна дошка та інші засоби навчання, список яких закріплений у відповідних нормативних актах.
  • Ігровий осередок. Зона для розваг, ігор, відпочинку, без якої неможлива початкова школа. Може устатковуватися кріслами-мішками, пуфіками. Обов'язковими елементами є настільні ігри, конструктори, розвиваючі іграшки. Також в цій зоні може бути присутнє сенсорне обладнання, речі для заспокоєння та релаксу.
  • Зона з м'яким покриттям підлоги для ранкового обговорення у колі, бесід щодо підсумку дня. Може використовуватися килим або, замість нього, для кожної дитини повинна бути невелика подушка для сидіння чи пледи для кількох учнів.
  • Тематичні змінні осередки, обладнані магнітними дошками, фліпчартами, стендами.
  • Зона дитячої бібліотеки. Увесь матеріал повинен розташовуватися на відкритих полках, стелажах для зручності користування.
  • Осередок художньо-творчої діяльності, обладнанням для якого стануть мольберти, полиці для влаштування виставок.
  • Зона живої природи з рослинами, або й куточком для утримання тварин — рибок, черепах тощо.

Обладнання для НУШ підбирається не тільки у відповідності з осередками простору, вибір приладів, матеріалів також підпорядковується освітнім галузям. Це математична, мовно-літературна, інформатична, технологічна, природнича, соціальна і здоров'язбережна , мистецька, громадянська і історична, фізкультурна, мистецька тощо.