Сучасний і cвіт, що розвивається, піклується про навколишнє середовище і про те, як йому не нашкодити. На тлі цього міжнародні виробники схиляються до зменшення кількості машин із дизельними двигунами - стає все більше електричних, гібридних і традиційних бензинових. Про це повідомляють "Факти".
Підштовхнув тренд три роки тому так званий дизельгейт – коли США виявили глобальний обман - автоконцерн Volkswagen приховав реальні показники вихлопних газів. Із тих пір довіра до дизеля різко впала навіть у Німеччині. Відразу з'явилася ініціатива до 2025-го року взагалі заборонити в'їзд дизельних автомобілів у Париж, Мадрид і Афіни. Або паркувати на окремих майданчиках за містом як це відбувається в Швеції.
Скандал позначився на усій Європі, де традиційно любили дизель, зараз попит на такі машини стрімко зменшується. Навіть у Німеччині за 2 останніх роки кількість нових дизельних машин зменшилася з 50% до 44%. А мери столиць Франції, Іспанії та Греції взагалі запропонували від 2025-го року заборонити таким авто в'їжджати у міста.
Хоча українці більше довіряють саме бензиновим двигунам – у середньому 60% нових авто на такому паливі. Одна з причин популярності – на мотори масово встановлюють газове обладнання. Але шанувальники дизеля впевнені – незважаючи на шкоду довкіллю він таки вигідніше.
Поки ж в Україні найбільша біда - євро-бляхи. Більшість з яких – старі дизелі, вихлопи від яких – реальна загроза довкіллю. Таких машин вже сотні тисяч і їх потік постійно зростає, як і шкода природі. А техогляду тепер у нас немає, тому європейська еко-тенденція поки не для України.
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись
Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров"
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Нагадаємо, Укравтодор затвердив план великої об'їзної дороги навколо Києва. Схему майбутньої дороги в Facebook опублікував народний депутат Ігор Мосійчук.
У свою чергу міністр інфраструктури України Володимир Омельян підтвердив, що вона відповідає дійсності, але "попереду ще багато роботи".
Крім того, в Україні запрацювала нова схема, що дозволяє розпродавати транспортні засоби, які належали раніше корупціонерам.
Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами розпочало активну діяльність. Фахівці вже встигли пустити з молотка перші машини корупціонерів. Сума поповнення загальної скарбниці потягнула на великі цифри - понад 2,5 млн грн.
Дивіться сюжет про подію
Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", Nissan та Renault породять автомонстра.