Комунальним підприємствам потрібно зменшити тариф по оплаті електроенергії. Про це заявив народний депутат, член групи "Воля народу" Сергій Шахов.
Політик зазначив, що в Україні є проблеми з громадським транспортом: з маршруток викидають старих, діти випадають із задніх дверей автобусів, а пільговиків взагалі не перевозять. При цьому міський електротранспорт знищується.
"Вся Європа йде за зеленою енергією, бореться за екологію. Ми що хочемо, щоб весь електротранспорт здали на металобрухт?", – акцентує Шахов.
Нардеп звернувся до Кабміну, щоб він скасував постанову №1192 від 2015 року та повернув постанову №881 про зменшення оплати електроенергії комунальними підприємствами.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Відзначимо, що постанова №1192 скасувала постанову Кабміну №881 від 26 червня 2007 року, якою тарифи на електроенергію для міського електротранспорту фіксувалися на рівні тарифів для населення.
Зокрема, уряд скасував постанову від 26 червня 2007 № 881 "Про тарифи на електричну енергію для міського електротранспорту". Також, згідно з постановою, було скасовано розпорядження Кабміну №761-р від 20 жовтня 2004 року, яким уряд зобов’язав НКРЕКУ ввести диференційовані (за часом доби) тарифи на електроенергію для міського освітлення.
Постанова уряду №1192 про скасування вищевказаних документів вступила в силу з 1 січня 2017 року.
У відповідь на такі заяви Шахова прем’єр-міністр Володимир Гройсман лише відповів, що уряд не відповідає за ціни на електрику.
"Тарифи не електроенергію встановлює Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, на яку Кабмін не має впливу", – зазначив Гройсман.
Раніше Сергій Шахов повідомив, що уряд повинен почати боротьбу з відкатами і підвищити вимоги до якості доріг в Україні.
Політик зазначає, що масштабний ремонт доріг, який зараз почався по всій країні, – це тест для уряду Володимира Гройсмана.
"Або уряд знову буде закопувати 47 млрд грн в ями, або скористається шансом активно розвивати вітчизняну економіку. Для цього уряд повинен почати боротися з відкатами і підвищувати вимоги до якості і безпеки доріг, а також збільшити їх гарантійний термін", – зазначає він.
Дивіться сюжет про подію