Уперше за багато років між монополістами технічного постачання "Укрзалізниці" братами Дубневичами та Кабінетом міністрів України зник конфлікт – представники двох груп домовилися про поділ фінансових потоків в обхід Міністерства інфраструктури.

Новий корупційний альянс між прем’єр-міністром Володимиром Гройсманом, головою правління "Укразлізниці" Войцехом Балчуном та тіньовими монополістами залізничної галузі Богданом і Ярославом Дубневичами виник після виведення "Укрзалізниці" з-під юрисдикції Міністерства інфраструктури, повідомляє Theformat.

Сьогодні очільник "Укрзалізниці" Войцех Балчун виконує функцію публічного представництва структури, тоді як брати Дубневичі закріпили за собою функцію монополістів-постачальників, а Володимир Гройсман отримав можливість контролювати фінансові потоки без втручання з боку чиновників мінінфраструктури.

За даними колишнього заступника міністра інфраструктури Володимира Шульмейстера, найбільший вплив на УЗ сьогодні має глава транспортного комітету Ярослав Дубневич, інтереси якого в правлінні представляє член правління Сергій Михальчук. За інформацією Шульмейстера, напередодні свого призначення главою УЗ Войцех Балчун зустрічався з Ярославом Дубневичем, який погодив його кандидатуру.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Джерело в Кабміні, знайомий з переговорним процесом навколо рішення про передачу УЗ Кабміну, вважає, що це рішення спрямоване проти політики, що проводить міністр інфраструктури Володимир Омелян, який намагався зробити систему закупівель на державному підприємстві прозорою та відкритою.

Він додав, що у питанні УЗ проти міністра об’єдналися Володимир Гройсман і голова транспортного комітету Верховної Ради Ярослав Дубневич.

Брати Ярослав та Богдан Дубневичі – депутати Верховної Ради від Блоку Порошенка. Молодший брат Ярослав Дубневич очолює комітет Верховної Ради з питань транспорту. Підприємці мають практично повний контроль за транспортною галуззю, особливо на західній і правобережній Україні.

Компанії Дубневичів постачають матеріали для будови колій, запчастини для ремонту вагонів та тепловозів.

У першій половині 2016 року підприємства братів Дубневичів уклали 25 угод з ПАТ "Укрзалізниця" на загальну суму 997 701 155 гривень.

Партійна приналежність і один мільярд гривень на рік з державного бюджету дозволяє бізнесменам домовлятися в будь-яких кабінетах на найвищому рівні, а новий переділ впливу в "Укрзалізниці" з Володимиром Гройсманом та Войцехом Бальчуном може забезпечити розширення монополії в 2017 році.

Зазначимо, що до бізнес-групи братів-депутатів Дубневичів, належать ТОВ "Арго", ТОВ "Експозиція", ТОВ «"Галелектросервіс", АКБ ТОВ "Тяжмашкомплект", АР Brados spol s.r.o., Agentura Online s.r.o., ТОВ "Корпорація КРТ".

Як повідомляв портал "Знай.ua", е-декларації львівських депутатів, братів Богдана та Ярослава Дубневичів, шокували українців.