Повідомляється, що "Укрзалізниця" в 2017 році перевезла з України в Росію у п'ять разів менше пасажирів, ніж у 2013 році.

Про це йдеться в офіційній відповіді "Укрзалізниці" на запит ЦТС.

За даними національного перевізника, в 2017 році з України в РФ було перевезено 900 тис. пасажирів, тоді як в 2013 році ця цифра була в 5 разів більше - близько 4,5 млн осіб.

Крім того, в компанії також відзначають збереження тенденції до зниження пасажиропотоку між країнами.

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Показати ще

Так, за сім місяців 2018 року пасажиропотік з України в РФ склав 454 тис. людей, що на 16,4% (89,1 тис. осіб) менше, ніж за аналогічний період минулого року.

До слова, Укрзалізниця планує до кінця літа розділити поїзда на три класи. Про це повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування Укрзалізниці Олександр Красноштан.

При цьому ціна на квиток буде сформована у відповідності з класом поїзда. Красноштан зазначає, що клас поїзда в основному буде залежати від строку експлуатації рухомого складу.

У класі комфорт будуть їздити вагони не старше 10 років або ті, які пройшли капітальний ремонт. Потяги класу комфорт будуть пропонувати купе і СВ. У другу категорію стандарт увійдуть вагони, які експлуатуються не більше 15 років.

Красноштан зазначає, розподіл вагонів на класи може зменшити вартість квитків на короткі відстані. Так, можна буде вибрати і плацкарт – у категорії економ квиток можна буде придбати за низькою ціною.

"Київ-Ужгород - довжина шляху 800 км. Вартість квитка - 500 грн. Приблизно на такі тарифи ми розраховуємо. Однак на цей самий поїзд на ділянці Львів-Ужгород квиток коштує 350 грн. Ми готові знижувати ціну на цій ділянці для того, щоб конкурувати з автобусами і продавати квитки на короткі відстані", - зазначає він.

Укрзалізниця має намір регулювати ціноутворення на поїзди класу комфорт і стандарт. А ціни на потяги економ класу буде регулювати держава.

При цьому на ділянках, де курсує лише один потяг, залишать вагони тільки економ класу, а де курсує кілька поїздів, є можливість запустити різні класи.

Швидкісні потяги підвищать конкурентоспроможність залізничного транспорту, говориться в дослідженні аспіранта кафедри управління експлуатаційною роботою Української державної академії залізничного транспорту Лариси Пархоменко. Вчена дослідила світові тенденції конкурентоспроможності залізниць і порівняла їх з українськими.

Нагадаємо, як повідомив порталу Апостроф екс-глава Служби зовнішньої розвідки України, генерал армії України Микола Маломуж, президент Росії Володимир Путін дав неофіційні гарантії лідерам Заходу і главі Білого дому Дональду Трампу, що не допустить якихось глобальних масштабних військових операцій на території України.

Як повідомляв Знай.ua, 8 серпня на Донбасі відбувся жорстокий бій, в результаті якого один захисник України загинув, троє отримали поранення.

Також Знай.ua писав про те, що як повідомив Міністр закордонних справ Литви Лінас Лінкявічюс, Грузія та Україна найближчим часом не вступлять до НАТО. Про це Лінкявічюс заявив в інтерв’ю радіостанції Żiniu Radijas.