У Росії розглядається питання про відновлення випуску важких транспортних літаків Ан-124 "Руслан".
Про це заявив командувач російської Військово-транспортною авіацією Володимир Бенедиктом.
"Таке питання регулярно розглядається. Питання відкрите. Поки остаточного рішення, наскільки мені відомо, немає. Ми, чесно сказати, були б раді, якби це відбулося", - сказав він.
За словами генерала, в нових літаках Ан-124 зацікавлене, як Міністерство оборони, так і цивільні авіакомпанії. Бенедиктов заявив, що українське КБ "Антонов", де був розроблений транспортник, не має права інтелектуальної власності на літак.
"Руслан - кооперація. І всі працювали над створенням цього літака. Всі системи, які в ньому вдало експлуатуються багато десятиліть, - це розробка загального потенціалу - авіапрому СРСР", - зазначив він.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Генерал додав, що найсучасніші "Руслани" в РФ були вироблені в Ульяновську.
У серпні 2014 року в Росії заявили, що російсько-український проект відновлення виробництва і модернізації Ан-124 "Руслан" більше не стоїть на порядку денному.
Як відомо, Ан-124-100 "Руслан" - комерційний транспортний літак, створений АНТК імені Антонова на базі військово-транспортного літака Ан-124 "Руслан". В ході модифікації військово-транспортний Ан-124 був приведений у відповідність до вимог ICAO з безпеки цивільних літаків, необхідних для виконання комерційних рейсів в цивільні аеропорти. Перший політ серійного Ан-124-100 стався 16 червня 1991 року. Наступного року літак був сертифікований.
Разом з тим варто відзначити, що після ремонту і модернізації український літак "Мрія" (Ан-225) здійснив тестовий політ. Про це стало відомо завдяки сюжету одного з українських телеканалів. Найбільший і найпотужніший літак у світі легко злетів після ремонту. Відомо, що пілоти підняли літаків майже на 12 кілометрів, де протестували нове обладнання.
"Наші конструктори впровадили чергову серію доробок у частині авіоніки, така модернізація йде безперервно", - пояснив директор авіакомпанії "Авіалінії Антонова" Михайло Харченко.
Після двогодинного польоту "Мрія" повернулася на рідний аеродром в Гостомелі."Політ пройшов дуже добре, обладнання працює просто чудово. Дивно, літак не літав півтора року, але він хоч сьогодні готовий комерційний рейс", - поділився враженнями від випробування командир екіпажу Дмитро Антонов.
Літак готують до виконання комерційних рейсів в Азію вже на початку квітня. Подробиці на підприємстві "Антонова" ще не розкриваються, відомо тільки, що в планах перевезення великих вантажів.
Згадати все. Ан-225 Мрія: український гігант