Українські порти перебувають у вкрай поганому стані через неефективну економічну політику держави і війну на Сході країни
Про це заявив засновник політичної партії «ОСНОВА» Сергій Тарута в ефірі телеканалу «Україна».
"Минулого тижня я був і в Бердянському і в Маріупольському портах, і проблеми у них однакові. На жаль, у держави немає стратегії як щодо експорту, так і щодо тих портів, які забезпечують експорт. У відвіданих мною портах 3 роки не поглиблювався канал, і на сьогоднішній день не забезпечують паспортні дані. У вересні ми зібрали велику нараду і частково цю проблему вирішили, але у портів багато інших проблем, якими не займається держава", – зазначив Сергій Тарута.
За словами народного депутата, через неефективну економічну політику держави, порти, що перебувають у державній власності, опинилися у більш невигідному положенні, порівняно із портами, що перебувають у приватній власності.
"І сьогодні приватні компанії, які працюють у тому ж порту, вони платять тільки податок на прибуток. А державні порти, в тому числі, і Маріупольський і Бердянський, крім податку на прибуток, які сплачують усі, ще 75% віддають Києву і це абсолютно несправедливо. Ми не створили однакових ринкових умов для одних і для інших. Ще те, що лихоманить – це, на жаль, нестабільність. Постійна кадрова лихоманка, особливо в бердянському порту, не дає можливість розвитку підприємства і його стратегії", – додав Сергій Тарута.
Примусове утримання мобілізованих в ТЦК: як захиститися при незаконних діях воєнкомів
Пенсіонери отримають індивідуальні доплати до Нового року: кому скільки нарахують
Інвалідам, УБД та навіть пенсіонерам: українців двічі на тиждень безкоштовно забезпечать продуктами, як отримати
Подорожчання буде нестерпним: українцям радять робити запаси – по 10 кіло не менше
Народний депутат також зауважив, що економічна блокада Донбасу та військові дії на Сході країни негативно впливають на стан державних портів.
"Сьогодні Маріупольський порт зменшив у три рази обсяги перевалки: якщо раніше вантажив 15 мільйонів, то зараз лише 6 мільйонів, а Бердянський порт взагалі ледве виживає. Чому? Через блокаду Донбасу, через те, що за ці 4 роки у нас йде війна. Тому, головне, щоб було інвестування з боку держави в інфраструктуру міст, в яких розташовані промислові підприємства. Це дорога Запоріжжя – Маріуполь, Запоріжжя – Бердянськ, сьогодні вони просто в катастрофічному стані, ними неможливо їхати!", – резюмував Сергій Тарута.