Українські порти перебувають у вкрай поганому стані через неефективну економічну політику держави і війну на Сході країни

Про це заявив засновник політичної партії «ОСНОВА» Сергій Тарута в ефірі телеканалу «Україна».

"Минулого тижня я був і в Бердянському і в Маріупольському портах, і проблеми у них однакові. На жаль, у держави немає стратегії як щодо експорту, так і щодо тих портів, які забезпечують експорт. У відвіданих мною портах 3 роки не поглиблювався канал, і на сьогоднішній день не забезпечують паспортні дані. У вересні ми зібрали велику нараду і частково цю проблему вирішили, але у портів багато інших проблем, якими не займається держава", – зазначив Сергій Тарута.

За словами народного депутата, через неефективну економічну політику держави, порти, що перебувають у державній власності, опинилися у більш невигідному положенні, порівняно із портами, що перебувають у приватній власності.

"І сьогодні приватні компанії, які працюють у тому ж порту, вони платять тільки податок на прибуток. А державні порти, в тому числі, і Маріупольський і Бердянський, крім податку на прибуток, які сплачують усі, ще 75% віддають Києву і це абсолютно несправедливо. Ми не створили однакових ринкових умов для одних і для інших. Ще те, що лихоманить – це, на жаль, нестабільність. Постійна кадрова лихоманка, особливо в бердянському порту, не дає можливість розвитку підприємства і його стратегії", – додав Сергій Тарута.

Популярні новини зараз

ПриватБанк скасував комісію: для кого діють пільгові умови

Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки

Зимові канікули можуть подовжити: коли школярі підуть відпочивати і на скільки

Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні

Показати ще

Народний депутат також зауважив, що економічна блокада Донбасу та військові дії на Сході країни негативно впливають на стан державних портів.

"Сьогодні Маріупольський порт зменшив у три рази обсяги перевалки: якщо раніше вантажив 15 мільйонів, то зараз лише 6 мільйонів, а Бердянський порт взагалі ледве виживає. Чому? Через блокаду Донбасу, через те, що за ці 4 роки у нас йде війна. Тому, головне, щоб було інвестування з боку держави в інфраструктуру міст, в яких розташовані промислові підприємства. Це дорога Запоріжжя – Маріуполь, Запоріжжя – Бердянськ, сьогодні вони просто в катастрофічному стані, ними неможливо їхати!", – резюмував Сергій Тарута.