Тимошенко готується масово скуповувати голоси українців на президентських виборах
Юлію Тимошенко до президентських виборів готує команда політтехнологів, які раніше працювали з Леонідом Кучмою, Віктором Януковичем і Сергієм Льовочкіним. Про це повідомляють джерела, знайомі з роботою штабу лідера «Батьківщини», повідомляє Рoliteka, посилаючись на Апостроф.
Так, з кінця 2017 року з Тимошенко активно працюють співробітники Інституту політичних і етнонаціональних досліджень імені Івана Кураса НАН України. Це – доктора політичних наук Віктор Войналович і Віктор Котигоренко. Обидва є представниками команди покійного політтехнолога, багаторічного керівника цього інституту Юрія Левенця.


Інститут в різний час брав участь в передвиборних кампаніях колишніх президентів Леоніда Кучми і Віктора Януковича. Цю структуру тісно пов’язують з колишнім главою Адміністрації президента, а нині – депутатом від «Опозиційного блоку» Сергієм Льовочкіним. Інститут імені Кураса очолює колишній заступник Льовочкіна по Адміністрації президента Олег Рафальський.
Гороскоп на сьогодні 3 липня: неприємні сюрпризи, перешкоди у кар'єрі та несподівані витрати – прогноз для всіх знаків Зодіаку
Вийдуть на пенсію навіть без робочого стажу: кому з українок доступний несподіваний привілей
Скандал у Києві: паркінг у центрі міста будуватиме фірма-"одноденка" з 10 мільйонами статутного капіталу
Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам
“Наприклад, піраміду, яка скуповує голоси на вибори, вибудовують соратники покійного Левенця. Причому на округу приїжджають люди з Києва”, – розповідає джерело в штабі Тимошенко.
Технологів з інституту імені Кураса вже бачили в регіонах навесні цього року під час місцевих виборів в об’єднані територіальні громади.
Також повідомлялося, що за підрахунками аналітиків, за день Тимошенко витрачає мінімум 50 тисяч грн на рекламу лише в Facebook. За останні 30 днів вона витратила понад 1 млн грн. При цьому користувачі відзначили безглуздість і беззмістовність такої реклами.
Політтехнолог Дмитро Фіщенко заявляв, що на проведення передвиборної кампанії Тимошенко вже планують бюджет в понад 1 млрд грн. Користувачі соціальних мереж припускають, що для перемоги Тимошенко буде намагатися затягнути в партію відомих людей, наприклад, боксера Олександра Усика.