А Володимир Омелян закриває очі на те, як знищується повітряна галузь країни.
Державне Підприємство з обслуговування повітряного руху в Україні ("Украерорух") - важлива ланка в ланцюжку функціонування всього повітряного транспорту в нашій країні. Під його керівництвом перебуває авіакомпанія «Украерорух», аналогів якої в Україні взагалі немає.
Саме ця авіакомпанія проводить перевірку повітряних суден на їхню безпеку, радіотехнічне забезпечення польотів, світлосигнальне обладнання аеропортів України - також під її юрисдикцією. Іншими словами, якщо вона припинить функціонувати, то про польоти в Україні можна буде забути. А те, що вона може стати - цілком можливо і вже найближчим часом.
Диверсія
Колектив авіакомпанії «Украерорух» уже оббив пороги всіх державних установ із проханням розібратися з ситуацією. Але, як то кажуть, а віз і нині там.
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
«Ми неодноразово зверталися і писали листи міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, - кажуть працівники підприємства. - Директор "Украероруху" Дмитро Бабейчук і деякі його заступники цілеспрямовано саботують роботу, створюють таку атмосферу, що висококваліфіковані фахівці просто звільняються пачками».
Працівники підприємства впевнені, що все це робиться з певною метою.
«Після зупинки аеропортів нам загрожує міжнародний скандал, - розповів один зі співробітників. - Ми всі розуміємо, що це справжня диверсія проти нашої країни. Також у нас є інформація, що серед керівництва "Украероруху" присутні люди, причетні до іноземних спецслужб. Нехай СБУ розбереться».
Докази саботажу
Про те, що Бабейчук і Ко дійсно вбивають "Украерорух", свідчать наступні факти:
- За час його керівництва істотно знизилася кількість необхідних льотних годин у пілотів. Якщо в 2014 році було 1055 годин, в 2015-му - 803 години, в 2016-му - 922 години, то в нинішньому році на даний момент кількість льотних годин складає всього 330!
- Необґрунтоване підняття вартості послуг "Украероруху" керівництвом. Через це були втрачені напрацьовані контакти, і підприємство тепер втрачає близько 500 тис. євро доходу в рік.
- Неефективне використання державного майна. На даний момент в авіакомпанії є 4 літаки, з яких тільки два на ходу, інші втратили свою льотну придатність через недбале ставлення до своєї роботи керівництва підприємства.
- Спостерігаючи все це свавілля, з авіакомпанії звільнилися провідні льотчики (командири повітряних суден), на підготовку яких було витрачено понад 200 тис. євро державних коштів. На даний момент в авіакомпанії залишається лише один штатний командир повітряного судна. Хоча, за вимогами існуючого навантаження на два літака, потрібно мати в штаті трьох командирів!
- Останні 4 місяці Бабейчук і Ко методично заважають нормальному функціонуванню авіакомпанії. Зриваються міжнародні контракти, гальмується професійна підготовка льотного і технічного складу, особовому складу доводиться за свої гроші підтримувати свій професійний рівень. Усе це призвело до того, що співробітники підприємства деморалізовані і не знають, що їм далі робити.
Міністерський дах
Дивує бездіяльність глави Мінінфраструктури Володимира Омеляна. Проїхати заради піару в плацкарті у нього час завжди знаходиться, а ось вирішити важливе для всієї України питання функціонування аеропортів у нього не виходить.
Міністр, який позиціонує себе як запеклого борця з корупцією, не помічає або не хоче помічати, що під його керівництвом працюють кримінальні елементи. Або ж - найгірший варіант - міністр свідомо закриває очі на всі махінації своїх підлеглих, яких повинен або приструнити, або ж взагалі - звільнити і віддати під слідство.
Наприклад, по в.о. заступника директора з авіаційної безпеки, режиму та охорони Віктору Шевчуку, який на даний момент фактично керує "Украерорухом", давно плаче тюрма. Саме він свого часу був причетний до розвалу авіакомпанії УАТК, а також був замішаний у контрабанді зброєю. Дивно, що такі кадри взагалі можуть вільно пересуватися по країні, не кажучи вже про те, щоб обіймати керівні посади на стратегічних підприємствах України! Це навіть не Поле Чудес або Країна Дурнів.
Недарма проти нього, а також його колег-бандитів Віктора Мельникова і Сергія Гомболевського (в результаті дій якого підприємство втратило 401 млн гривень в Платинум банку) відкриті кримінальні справи. Але всі ці «працівники» і у вуса собі не дують, а продовжують розвалювати "Украерорух", бо всіх їх покриває директор Дмитро Бабейчук.
Цікаво, що в грудні цього року підприємство "Украерорух" відзначатиме 25 років свого існування. І як кажуть його працівники, не потрібно нам влаштовувати ніяких святкових заходів або накривати великий стіл, приберіть лише директора Бабейчука з його заступниками - це буде найкраще свято для тих, хто працює в "Украерорусі".