Днями голова Федерації профспілок Луганської області Валерій Черниш на своїй сторінці у Фейсбуці розмістив пост із назвою "100 КІЛОМЕТРІВ ПЕКЛА" із вражаючими фотографіями ямами на дорогах Сєвєродонецька, заввишки у висоту автівки. Знай.ua дізналися про причини вкрай критичного стану трас міста, яке з 22 вересня 2014 року є адміністративним центром Луганської області, та строки вирішення проблем з ярами на проїжджій частині.

Раніше ділянку долали за 1, 5 години, зараз – за 4

Екстремальний раллі-маршрут очікує на водіїв не тільки на території міста, а й поблизу його околиць.

"Після проходження ралі Сєвєродонецьк - Старобільськ, Старобільськ - Новопсков, Марківка - с. Височинівка автомобіль доведеться відправити на діагностику ходової, а свій лексикон - на виправлення словником коректних слів спілкування, – повідомляє голова профспілкового комітету ПрАТ "Сєвєродонецьке об'єднання Азот", голова Федерації профспілок Луганської області Валерій Черниш. – Такої кількості ям і вибоїн або не бачив років 10. Раніше відстань в 147 км долали за 1,5 години, зараз - за 4".

За словами голови профспілкового комітету ПрАТ "Сєвєродонецьке об'єднання Азот", як виявилося, на цей напрямок колись був покладений асфальт. Але більшість автомобілів їдуть по узбіччю. Розміри ям, якими усипані місцеві дороги, сягають величезних масштабів – довжина і глибина деяких дорівнює розміру легкового автомобілю. Пил від узбіч в селах стоїть стовпом і осідає на вікнах місцевих будинків.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Показати ще

Боротьба за крісло мера та "дерибан" міського бюджету

Судячи зі скарг мешканців з інших областей країни та фото-фактам, викладених обуреними водіями у соцмережах, критичний стан доріг нині не тільки в цьому регіоні, а й в багатьох інших містах. Втім, ситуація із Сєвєродонецьком має власну резонансну історію.

""Злочинної банди" немає вже п’ятий рік, а дороги зникають, як ніби ця "банда" забрала їх із собою в 2014-му році, і ніхто їх відновлювати навіть не планує", – зазначає Валерій Черниш.

Після того, як дорогами Сєверодонецька та прилеглих селищ пройшла важка техніка, відновленням асфальтного покриття тут, дійсно, до сьогодні місцева влада навіть жодного разу не займалася.

"Корінь проблеми несе в собі політичне підґрунтя – весь цей час місцева влада перебувала в режимі постійних сутичок та непорозумінь. Впродовж останніх трьох років "різносол" партій та відкрита боротьба між їхніми представниками призводили до систематичних звільнень мера та дестабілізації робочого процесу, – говорить Народний депутат Верховної Ради України, лідер і засновник громадської організації "Народна довіра" Сергій Шахов, родом з Луганської області. – Впродовж цього часу я надсилав численну кількість запитів щодо з'ясування даної ситуації та конкретної відповіді на питання, на що витрачаються кошти, виділені на ремонт доріг, я так і не отримав".

Варто зазначити, низка питань із витрачення бюджетних коштів до обласної та міської адміністрації Сєвєродонецька залишається відкритою, оскільки критичний стан доріг впродовж чотирьох років став нормою саме для околиць цього міста. За словами нардепа, ситуація в інших містах Луганської області потроху поліпшувалася – прикладом є сусіднє Рубіжне, де не так давно відновили значну кількість доріг.

"Та нещодавно ситуація в лавах тамтешньої влади стабілізувалася – ми впорядкували штат депутатського корпусу, які між собою мирно знаходять спільну мову, тож робота нині триває у стабільному режимі, – зауважує Сергій Шахов. – А щодо двох депутатів з попереднього штату наразі тривають з'ясування щодо зниклих з бюджету 180 мільйонів гривень".

За словами нардепа, вже у найближчому майбутньому в адміністративному центрі Луганської області буде відновлено п’ять великих доріг – бюджет на ремонтні роботи вже закладено.