Про це заявив депутат народний депутат Микола Кучер.
«Для аграріїв це погано, а чому зроблено це? В «Укрзалізниці» вирішили, що тарифи вони не зможуть збільшити, а збільшені в цих нових договорах додаткові послуги. Відповідно, вони всю свою неорганізованість і всю свою безтолковість в деяких випадках перекладають на бізнес», - сказав Кучер.
За його словами, зростання тарифів на перевезення залізницею призведе до здорожчання продукції аграріїв і вітчизняні експортери втратять свої позиції на світових ринках.
«Якщо в «Укрзалізниці» не буде наведений лад, то це буде безкінечний процес і відповідно ці послуги будуть більші і більші і ми будемо неконкурентні на деяких ринках. Тим більше, якщо говорити сьогодні про Україну, яка є надзвичайно великим експортером. То це вдарить не тільки по бізнесу, це вдарить і по наших дорогах, тому що багато хто знову перейде на автомобільні перевезення. І нові дороги, які у нас робляться сьогодні будуть знову перегружені», - пояснив Кучер.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення в умовах кризи є непродуманим кроком, оскільки це завдасть удару по експортоорієнтованим підприємствам.