Про це повідомляє "Главком" у матеріалі "Залізничний тупик".

Видання зазначає, що на ринку вантажоперевезень залізницею вже не перший місяць відзначають профіцит вагонів, а через падіння промислового виробництва скорочується й завантаження вагонів. Вирішенням проблеми для «Укрзалізниці» могло б стати зниження тарифів на вантажоперевезення, проте на підприємстві навпаки мають намір їх збільшити.

«Всі основні оператори ринку вже переглянули свої прайси, крім самої «УЗ». У державного монополіста розцінки лишаються високими. Тому ключові вантажовідправники дедалі частіше відмовляються від вагонів «Укрзалізниці» на користь приватного парку», - повідомляє Главком.

За інформацією видання, внаслідок цього компанія втрачає частку ринку і заробітки. Зокрема, частка «УЗ» у перевезеннях піввагонами впала з 25% у грудні минулого року до 11% за результатами минулого місяця. Тільки в лютому 2020 р. «Укрзалізниця» вивела у вимушений резерв 19 тис. вантажних вагонів.

Опитані виданням експерти оцінили недоотриманий компанією дохід в 0,4 млрд грн на місяць.

Популярні новини зараз

Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома

Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Показати ще

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.