Про це повідомляє "Главком" у матеріалі "Залізничний тупик".
Видання зазначає, що на ринку вантажоперевезень залізницею вже не перший місяць відзначають профіцит вагонів, а через падіння промислового виробництва скорочується й завантаження вагонів. Вирішенням проблеми для «Укрзалізниці» могло б стати зниження тарифів на вантажоперевезення, проте на підприємстві навпаки мають намір їх збільшити.
«Всі основні оператори ринку вже переглянули свої прайси, крім самої «УЗ». У державного монополіста розцінки лишаються високими. Тому ключові вантажовідправники дедалі частіше відмовляються від вагонів «Укрзалізниці» на користь приватного парку», - повідомляє Главком.
За інформацією видання, внаслідок цього компанія втрачає частку ринку і заробітки. Зокрема, частка «УЗ» у перевезеннях піввагонами впала з 25% у грудні минулого року до 11% за результатами минулого місяця. Тільки в лютому 2020 р. «Укрзалізниця» вивела у вимушений резерв 19 тис. вантажних вагонів.
Опитані виданням експерти оцінили недоотриманий компанією дохід в 0,4 млрд грн на місяць.
Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома
Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче
Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей
Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.