Незважаючи на оприлюднені директором Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту космічні суми недорахованих в бюджеті Києва коштів, столична влада не поспішає виправдовуватися. А навпаки – планує звернутися до Володимира Зеленського та Кабміну за черговою "порцією" мільярдів. Об'єктом, на який чиновники Київради вже підготували відповідне звернення, стало довгоочікуване метро на Троєщину. Подробиці дізнавалися Знай.ua.
Проект не готовий, а ціна – майже дорівнює бюджету Києва
Надважливе для киян питання "Про звернення Київради до Президента України та Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів на будівництво лінії метро на житловий масив Троєщина у м. Києві" спочатку було схвалено на засіданні Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами, що відбулося 9 жовтня.
Ще на крок ближче до мети столичні депутати наблизилися днями - дану пропозицію було схвалено і на засіданні постійної комісії Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків.
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
"Вже більше 40 років мова йде про те, що необхідно на один з найбільших житлових масивів Києва протягти лінію метро. Всі виборчі компанії супроводжують завжди звернення жителів Троєщини про те, що треба швидше її запроектувати та побудувати. Проте, як саме пролягатимуть станції метро – це все ще розмови, оскільки в остаточному вигляді, окрім ТЕО, проекту не існує", – зазначає депутат Київради Тетяна Меліхова.
Окрім факту про так і непідготовлений проект, вражає і оцінювана вартість робіт. Згідно із документом, на це знадобиться 40 – 50 млрд грн.
"Оскільки фінансування будівництва лінії метрополітену на Троєщину дорівнюється практично річному бюджету міста Києва, то зрозуміло, що столиця самотужки не може подолати виділення таких грошей. Тому я думаю, було б слушно, аби Київрада звернулася до Президента України, до Кабінету Міністрів України, щоб вони запланували виділення таких коштів для будівництва", – відзначає Тетяна Меліхова.
Відповідний проект рішення підписав вже секретар Київради Володимир Прокопів, який і досі перебуває на посаді, незважаючи на написану заяву про звільнення – документ був затверджений ще 12 вересня.
"Слова Кличка вже в печінках сидять!"
З'єднати Поділ з лівобережними районами, як відомо, має славнозвісний Подільсько-Воскресенський міст, будівництво якого розпочалося ще з 90-х років. Та й досі видимих результатів так і не відбулося. Одним із "досягнень", якими на даному етапі може похизуватися нинішня столична влада, – це розібрані тимчасові опори.
І, відверто кажучи, розмова про такий довгоочікуваний Подільський мостовий перехід вже більше дратує киян, аніж викликає надію.
"Славнозвісні слова Кличка "міст втомився" вже в печінках сидять! Це кияни вже втомилися із року в рік чути обіцянки про завершення робіт. Скільки було обговорень щодо дач на Русанівських садах – то це заважало, то щось інше. Вже, здавалося б, беріть і робіть! Проведіть справжній тендер та оберіть більш дешевих та оперативних за строками виконавців – і Президент піде назустріч. А так викинеш мільярди, а чи потраплять вони на взагалі на міст?", – обурюється мешканець Дніпровського району Павло Миродюк.
А от конкретну суму, яку столична влада мріяла б отримати від Президента та Кабміну, в проекті рішення не зазначено.
Наступним і вирішальним кроком має стати розгляд даного проекту рішення на пленарному засіданні Київради.
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.