Тепер громадяни України можуть забути про трудові книжки. Уряд прийняв рішення повністю "знищити паперові процеси" в держорганах, почавши з кадрового документообігу.

Про це стало відомо завдяки заяві міністра Кабінету міністрів Дмитра Дубілета.

Уряд має намір повністю знищити "паперові процеси" в держорганах, почавши з кадрового документообігу. Цей процес займе від шести до дев'яти місяців.

Але для повного переходу на електронні документи доведеться поміняти кілька законів і постанов. За оцінками міністра, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн. щомісяця.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"Позбавляємося від купи різних сутностей. Копії дипломів, інформація про пов'язані компаніяї, копії паспортів, автобіографія і багато іншого", – зазначив він.

Чиновник додав, що весь документообіг, що стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень і звільнень, необхідно перевести у електронний формат, а закони, що зобов'язують зберігати паперові справи 75 років, залишити в минулому столітті.

Нагадаємо, накопичувальне страхування життя в 2019 році в Україні: що це і як його отримати.

Як повідомляв Знай.uа жінки йтимуть на пенсію у 55: Зеленський вніс поправки до закону 4-х річної давності.

Знай.uа писав, скандальний глава "Укрпошти" Смілянський займе важливе крісло.