Спроби спецслужб РФ маніпулювати свідомістю американців активізувалися в 2014 році.

Ці дані отримані комітетом з розвідки Сенату США, повідомляє The Washington Post. Журналісти стверджують, що у них на руках є чернетка звіту про "прями докази" втручання Росії у 2016 році у вибори президента США.

Це перше велике дослідження. Воно включає аналіз "мільйонів записів в соцмережах", який показує, що акаунти, які пропагували Трампа, платили за рекламні пости (з позначкою "Sponsored") у рублях, а для реєстрації використовували номери російських мобільних операторів.

Також аналіз "підозрілих" логів показав IP-адреси, які використовувала фабрика тролів - "Агентство інтернет-досліджень".

Популярні новини зараз

Прогноз магнітних бурь на травень: коли чекати "ударів по голові"

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Показати ще

"Найчастіше Трамп згадувався в инфокампаниях, націлених на електорат консервативних кіл і прихильників правих поглядів. Ці повідомлення спонукали цілі групи виборців підтримати його ще більше, а для головних груп тих виборців, які могли б представляти загрозу для Трампа на виборах-2016, оперативники підготували інші меседжі - котрі плутають і відволікаючі, що призводило до відмови від голосування", - цитує WP витримки з доповіді.

На думку авторів доповіді, дослідження вказує на втручання РФ.

"Росіяни також вклали особливо багато зусиль в "активацію" консервативних американців з таких питань, як право на зброю і проблеми імміграції...", - йдеться в доповіді.

Найбільш ефективним "зброєю" Кремля для впливу на республіканців і афроамериканців був Facebook: більше 99% лайків, репостов і інших дій сталися з 20-ти підконтрольних фабриці тролів сторінок, включаючи такі, як "Серце Техасу", "Бути патріотом", "Блэктивист" і "Армія Ісуса". Вони сумарно згенерували 39 млн лайків, 3,4 млн коментарів, 31 млн репостов і 5,4 млн реакцій.

Кампанія росіян охопила 126 млн громадян США через Facebook і 20 млн осіб - через Instagram.

Спецслужби РФ оперували 133 акаунтами на Instagram. Дані для аналізу взяті у Google, Twitter, Facebook і їх субдивизионов.