Спроби спецслужб РФ маніпулювати свідомістю американців активізувалися в 2014 році.
Ці дані отримані комітетом з розвідки Сенату США, повідомляє The Washington Post. Журналісти стверджують, що у них на руках є чернетка звіту про "прями докази" втручання Росії у 2016 році у вибори президента США.
Це перше велике дослідження. Воно включає аналіз "мільйонів записів в соцмережах", який показує, що акаунти, які пропагували Трампа, платили за рекламні пости (з позначкою "Sponsored") у рублях, а для реєстрації використовували номери російських мобільних операторів.
Також аналіз "підозрілих" логів показав IP-адреси, які використовувала фабрика тролів - "Агентство інтернет-досліджень".
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
"Найчастіше Трамп згадувався в инфокампаниях, націлених на електорат консервативних кіл і прихильників правих поглядів. Ці повідомлення спонукали цілі групи виборців підтримати його ще більше, а для головних груп тих виборців, які могли б представляти загрозу для Трампа на виборах-2016, оперативники підготували інші меседжі - котрі плутають і відволікаючі, що призводило до відмови від голосування", - цитує WP витримки з доповіді.
На думку авторів доповіді, дослідження вказує на втручання РФ.
"Росіяни також вклали особливо багато зусиль в "активацію" консервативних американців з таких питань, як право на зброю і проблеми імміграції...", - йдеться в доповіді.
Найбільш ефективним "зброєю" Кремля для впливу на республіканців і афроамериканців був Facebook: більше 99% лайків, репостов і інших дій сталися з 20-ти підконтрольних фабриці тролів сторінок, включаючи такі, як "Серце Техасу", "Бути патріотом", "Блэктивист" і "Армія Ісуса". Вони сумарно згенерували 39 млн лайків, 3,4 млн коментарів, 31 млн репостов і 5,4 млн реакцій.
Кампанія росіян охопила 126 млн громадян США через Facebook і 20 млн осіб - через Instagram.
Спецслужби РФ оперували 133 акаунтами на Instagram. Дані для аналізу взяті у Google, Twitter, Facebook і їх субдивизионов.
У комітеті Сенату США не уточнили, чи було їх замовлення на подібне дослідження.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в. о. глави апарату Білого дому Мік Малвани до виборів президента США жорстко критикував Дональда Трампа.
Як повідомляв портал "Знай.uа" США підтвердили своє небажання дотримуватися угоди по клімату.
"Знай.uа" писав, що Дональд Трамп заявив, що Штати і Китай незабаром можуть укласти велике і всеосяжне торговельну угоду.