У 2015-2017 роках Міністерство інфраструктури України перейняло управління над всіма об’єктами "Украероруху", яке має стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Втім, належного управління відомство так і не спромоглося забезпечити, завдавши тим самим чималих збитків державному бюджету.
Такий висновок зробила Рахункова палата за підсумками проведеного аудиту на підприємстві. Згідно звіту, для ефективної роботи "Украероруху" та виконання Мінінфраструктури функції управління цим підприємством на сьогодні сформована достатня нормативно-правова база.
"Станом на 20.08.2018 наглядова рада, яка належить до органів управління підприємством і створення якої відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №142 є обов’язкове, в „Украерорусі“ не створена. Міністерство не забезпечило призначення (обрання) незалежних членів наглядових рад, а також приведення Статуту Украероруху у відповідність із законодавством", - значиться у документі.
Пенсії зростуть? Ось які доплати отримають українці 60+ вже з січня 2026
Менше бути не може: кому держава гарантує пенсію у 6,1 тис. грн
ПФУ висунув вимоги до пенсіонерів: за ігнорування зупинять виплати
Ануляція субсидій: які зміни стануть приводом для скасування допомоги
Як відомо, Омелян четвертий місяць затягує з підписанням наказу про звільнення керівника "Украероруху".
При цьому вже надано необхідний дозвіл від керівництва Київської області, колектив також вимагає відставки директора Дмитра Бабейчука.
Вони стверджують, що численні корупційні скандали за його участю не дають права надалі керувати державним підприємством, натякаючи у судовому порядку на відкриті кримінальні провадження проти нього.
Дивіться: Допит співробітника "Украероруху" Андрія Черткова у справі Януковича
Нагадаємо, міністр Омелян вирішив змінити професію.
Як повідомляв Знай.ua, стало відомо, чому Омелян не звільнив керівника "Украероруху".
Також Знай.ua писав, керівництво "Украероруху" підозрюють у фінансових махінаціях.