"Барселона" перебуває в активному пошуку нового спонсора, який буде фігурувати в назві стадіону каталонського клубу.
Про це пише Sport.es.
Потенційна вартість спонсорської угоди - 20 мільйонів євро на рік. Термін дії подібних контрактів зазвичай варіюється від двадцяти до тридцяти років.
Знайти покупця на назву арени терміново доручено американському рекламному агентству Van Wagner, який раніше шукав спонсора для нової арени лондонського "Арсенала".
"Барселона" сподівається знайти спонсора вже до кінця року, щоб потенційне назву можна було затвердити на генеральній асамблеї клубу на початку 2016 року. Виручені від угоди кошти будуть спрямовані на модернізацію стадіону та будівництво нового спортивного центру.
Потрібно подати дані до 31 липня: ТЦК масово штрафуватимуть тих, хто не встигне
Гороскоп на тиждень 23-29 червня для всіх знаків Зодіаку: авантюра Овнів, важливий крок Раків та тривога Скорпіонів
Пенсіонерам виплатять 40% доплати до пенсії: хто може отримати
Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту
Читайте також: "Барселона" нищить "Реал" на його полі
У 2006 році на формі "Барселони" вперше з'явилося ім'я партнера - ним був дитячий благодійний фонд UNICEF. З 2013 року на футболках гравців каталонського клубу розміщена реклама Qatar Airways, яка приносить клубу близько 30 мільйонів євро на рік.