"Барселона" перебуває в активному пошуку нового спонсора, який буде фігурувати в назві стадіону каталонського клубу.
Про це пише Sport.es.
Потенційна вартість спонсорської угоди - 20 мільйонів євро на рік. Термін дії подібних контрактів зазвичай варіюється від двадцяти до тридцяти років.
Знайти покупця на назву арени терміново доручено американському рекламному агентству Van Wagner, який раніше шукав спонсора для нової арени лондонського "Арсенала".
"Барселона" сподівається знайти спонсора вже до кінця року, щоб потенційне назву можна було затвердити на генеральній асамблеї клубу на початку 2016 року. Виручені від угоди кошти будуть спрямовані на модернізацію стадіону та будівництво нового спортивного центру.
ПриватБанк змінив ліміти на видачу готівки: яку суму можна зняти
Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі
Суд скасував призов і поставив ТЦК на місце: які дії визнали незаконними
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Читайте також: "Барселона" нищить "Реал" на його полі
У 2006 році на формі "Барселони" вперше з'явилося ім'я партнера - ним був дитячий благодійний фонд UNICEF. З 2013 року на футболках гравців каталонського клубу розміщена реклама Qatar Airways, яка приносить клубу близько 30 мільйонів євро на рік.