Американський виробник спортивного одягу Nike вирішив змінити головну зірку своїх рекламних кампаній. Маркетологи вирішили прикрасити свій бренд обличчям Неймара, а не Роналду, повідомляє Marketing Deportivo.
Перед минулорічним Чемпіонатом світу Nike також хотів зробити барселонську зірку головним об'єктом уваги до свого бренду, але вирішив не зраджувати футболіста "Реала". Тоді він грав на турнірі у складі своєї збірної Португалії.
Наступного ж літа у американців є усі причини перемкнутися саме на Неймара. Олімпійські ігри пройдуть у рідній країні 23-річного футболіста - Бразилії. Роналду не братиме участі у цих змаганнях.
Тож саме футболіст "Барселони", а не "Реала" має усі шанси стати головною зіркою рекламної кампанії.
Читайте також: Англійську Прем'єр-лігу бажають скоротити до 18 команд
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Нагадаємо, Nike має погану славу через свої рекламні ролики перед великими турнірами. Майже усі футболісти, які офіційно представляли бренд на двох останніх Чемпіонатах світу, провалили турніри.