Нещодавній суперник "Шахтаря" у Лізі Чемпіонів "Фенербахче" уклав угоду про партнерство із російською ІТ-компанію "Яндекс". Відтепер назва найпопулярнішою у Росії пошукової мережі буде зображена на футболках команди.
Про фінансові умови партнерства поки інформації немає, але це спонсорство розраховано на сезон 2015/2016. Це стане своєрідним тестовим періодом для обох сторін.
Для "Яндекса" це спонсорство стало першим у футбольному середовищі. Компанія є четвертою у світі пошуковою системою за популярністю після Google, Bing та Yahoo.
Раніше на футболках "Фенербахче" красувався логотип компанії Turkcell - одного з найбільших турецьких стільникових операторів.
Читайте також: Росія заморозила частину фінансування на підготовку до чемпіонату світу з футболу
З 1 січня українці старші 40 років отримають 2000 гривень просто через Дію
Ніхто не залишиться у тіні: ТЦК готують нововведення у військовому обліку
Гороскоп на сьогодні 27 грудня: ревнощі Левів, агресія Скорпіонів та відповідальність Козерогів
Робота дитсадків у святкові дні: вихователі висунули важливе прохання
Нагадаємо, саме "Фенербахче" був суперником "Шахтаря" у третьому кваліфікаційному раунді Ліги Чемпіонів. Гірники впевнено переграли турків вдома із рахунком 3:0.