Нещодавній суперник "Шахтаря" у Лізі Чемпіонів "Фенербахче" уклав угоду про партнерство із російською ІТ-компанію "Яндекс". Відтепер назва найпопулярнішою у Росії пошукової мережі буде зображена на футболках команди.
Про фінансові умови партнерства поки інформації немає, але це спонсорство розраховано на сезон 2015/2016. Це стане своєрідним тестовим періодом для обох сторін.
Для "Яндекса" це спонсорство стало першим у футбольному середовищі. Компанія є четвертою у світі пошуковою системою за популярністю після Google, Bing та Yahoo.
Раніше на футболках "Фенербахче" красувався логотип компанії Turkcell - одного з найбільших турецьких стільникових операторів.
Читайте також: Росія заморозила частину фінансування на підготовку до чемпіонату світу з футболу
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Нагадаємо, саме "Фенербахче" був суперником "Шахтаря" у третьому кваліфікаційному раунді Ліги Чемпіонів. Гірники впевнено переграли турків вдома із рахунком 3:0.