Дочірня компанія МТС веде переговори із міжнародними телекомунікаційними операторами про купівлю прав використання їх брендів.
Про це повідомляють "Ведомости", посилаючись на власні джерела.
"Ребрендинг повинен зробити "менш очевидним" зв'язок "МТС Україна" із російською компанією", - йдеться в повідомленні.
Читайте також: В окупованому Криму з'явиться "власний" мобільний оператор
Згідно інформації, ідея ребрендингу виникла близько року тому, але переговори з потенційними партнерами ведуть досі.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Найбільш вірогідний партнером МТС на Україні - британський Vodafone. Переговори також велися з компанією Virgin, проте домовитися не вдалося.
У контексті популярних на Україні антиросійських настроїв бренд МТС "погано продає", розповіла виданню людина, близька до оператора.
Довідка. У 2014 році число абонентів "МТС Україна" скоротилася із 21,7 мільйона в березні до 20,2 мільйона до кінця грудня. Частка оператора на українському ринку за кількістю обслуговуваних sim-карт знизилася за рік з 37 до 34 відсотків.
У "МТС Україна" зниження числа абонентів пояснили приєднанням Криму до Росії, після якого компанія була змушена припинити працювати на півострові.
Нагадаємо, у 2015 році ребрендинг вже провела компанія "Київстар", що входить в Vimpelcom Ltd.). У травні цей оператор представив новий жовто-блакитний логотип кольорів українського прапора.