Патентне бюро США опублікувало заявку компанії Apple на запуск власної соціальної мережі. "Яблучна корпорація" подала її ще в кінці 2013 року.

Про це повідомлє видання New-s.

В основі цього проекту буде об'єднання за принципом способу життя, звичок і власне пристроїв компанії.

Читайте також: Італійці придумали для росіян православний iPhone з іконою Рубльова

Для цього проведуть аналіз щоденних рухів користувача: маршрути, улюблені місця, після чого власник гаджета отримає пропозицію створити соціальну групу із іншими користувачами програми, які ведуть схожий спосіб життя.

Популярні новини зараз

Про ранню весну можна забути: незважаючи на погодні рекорди у січні, зима ще покаже українцям свою силу

Головне за 5 лютого: штраф українцям за одяг, майбутнє Горбунова та Осадчої, подорожчання тарифів Lifecell

Не робіть пюре і не смажте: як смачно і швидко приготувати картоплю, яку ви точно ніколи не куштували

Від 510 до 8500 гривень: штрафи, які українському водієві доведеться платити за пасажирів

Показати ще

Програма дозволить спілкуватися і розміщувати в загальний доступ необхідну інформацію тим, хто зареєструється.

Також, користувачі зможуть залишатися анонімними.

Нагадаємо, у квітні цього року російсько-італійська компанія Caviar випустила iPhone 6 з іконою Андрія Рубльова "Трійця". Гаджет вже пройшов релігієзнавчо-правову експертизу. Було "доведено", що він не містить ознак образи релігійних почуттів віруючих.

Смартфон зроблений із золота і коштує близько 70 тисяч гривень.

"Неетично, якщо на смартфоні із зображенням ікони будуть вестися розмови з використанням мату", - підкреслюють експерти.

Також компанія зробила модель на честь 70-річчя перемоги у великій вітчизняній війні. Її назвали лаконічно "Перемога".