Патентне бюро США опублікувало заявку компанії Apple на запуск власної соціальної мережі. "Яблучна корпорація" подала її ще в кінці 2013 року.
Про це повідомлє видання New-s.
В основі цього проекту буде об'єднання за принципом способу життя, звичок і власне пристроїв компанії.
Читайте також: Італійці придумали для росіян православний iPhone з іконою Рубльова
Для цього проведуть аналіз щоденних рухів користувача: маршрути, улюблені місця, після чого власник гаджета отримає пропозицію створити соціальну групу із іншими користувачами програми, які ведуть схожий спосіб життя.
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Програма дозволить спілкуватися і розміщувати в загальний доступ необхідну інформацію тим, хто зареєструється.
Також, користувачі зможуть залишатися анонімними.
Нагадаємо, у квітні цього року російсько-італійська компанія Caviar випустила iPhone 6 з іконою Андрія Рубльова "Трійця". Гаджет вже пройшов релігієзнавчо-правову експертизу. Було "доведено", що він не містить ознак образи релігійних почуттів віруючих.
Смартфон зроблений із золота і коштує близько 70 тисяч гривень.
"Неетично, якщо на смартфоні із зображенням ікони будуть вестися розмови з використанням мату", - підкреслюють експерти.
Також компанія зробила модель на честь 70-річчя перемоги у великій вітчизняній війні. Її назвали лаконічно "Перемога".