Російська влада надасть своїм автовиробникам додаткових 5 мільярдів рублів (1,89 млрд. грн) на підтримку рентабельності. Таку постанову видав уряд РФ.

Гроші автовиробникам нададуть у вигляді субсидій. Завдяки ним, за підрахунками міністрів, можна буде виробити додаткових 110 тисяч машин.

"У російського автопрому немає майбутнього. У них вже давно почалися скрутні часи. Минулого тижня, наприклад, зупинився російський автозавод ВАЗ. Причиною зупинки підприємства були перебої з поставками сидінь і глушників. Завод вже давно мав борги перед постачальниками, брав ці комплектуючі в борг. Зараз постачальники не хочуть так працювати. А в заводу інакше не виходить", - говорить "Знай" Павло Мельник, директор агенції "МПП-консалтинг".

На думку експерта, росіяни зараз намагаються зберегти теперішній рівень моделей і обсяги виробництва. Розвивати автопром і робити сучасні машини в них не буде можливості.

"Випуск автомобілів – це складний процес, в якому залучено багато технічних досягнень людства. Машини з кожним роком стають складнішими. Для їхнього виробництва треба сучасна роботизована техніка у складальних цехах. Росіяни такої ще довго не отримають, оскільки одним із положень санкцій до Росії є припинення постачання сучасних мікросхем", - розповідає фахівець.

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Читайте також Кожне четверте авто на вторинному ринку - крадене

Минулого місяця в Росії перестав виробляти автомобілі один із найбільших світових автомобільних концернів General Motors. Японський виробник Mіstsubischi згорнув виробництво вантажівок, Nissan – легковиків.

"Також із Росії пішов німецький автоконцерн Volkswagen. По-перше, потужні автовиробники не хочуть працювати у країні під санкціями. По-друге, у них працюють хороші аналітики. Очевидно, вони зрозуміли – перспектив на російському ринку ще довго не буде", - зазначає Павло Мельник.

Читайте також Киянин виробляє власні автівки по 18 тисяч гривень (фото)

Нагадаємо, російський авторинок минулого місяця скоротився на 37,7 відсотків. Через подешевшання рубля піднялися ціни на машини. Серед росіян попит впав навіть на найдешевші китайські автомобілі.