На честь свого ювілею, відеохостинг YouTube розмістив 20 фіналістів конкурсу на найкращий ролик на каналі. Користувачів попросили проголосувати за свою улюблену роботу.
Про це повідомляє видання "Капітал".
Рекламний ролик Turkish Airlines визнали "Найулюбленішим відео" рейтингу найкращих рекламних роликів на YouTube останнього десятиліття.
Читайте також: Єнот осідлав алігатора у США
Відео "Koбі проти Meссі: "The Selfie Shootout" за участю глобальних послів бренду і міжнародних спортивних мегазірок, баскетболіста НБА Кобі Брайанта і форварда "Барселони" Ліонеля Мессі тільки за три дні перебування на відеохостингу набрало більше 25 млн переглядів.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
За весь час перебування ролик переглянуло більше 140 млн осіб, встановивши новий рекорд серед всіх комерційних брендів.
У рекламі, спортсмени подорожують активно подорожують світом і всюди роблять селфі, надсилаючи їх один одному.