Світова мережа фаст-фудів KFC вигадала новий маркетинговий хід: вона роздає гнучкі клавіатури для тих, хто полюбляє їсти за комп'ютером.

Про це пише видання hi-tech.

"Напевно, багато хто стикався з тим, що приймаючи їжу за комп'ютером, вам потрібно почати кнопку клавіатури, але всі пальці вимазані. Приблизно теж саме ми зустрічаємо обідаючи в фаст-фудах. Як правило, там їдять руками і при необхідності відповісти на дзвінок або смс, що не забруднивши екран, неможливо", - ідеться в повідомленні.

Через це, фаст-фуд запустив пілотний проект, роздаючи Bluetooth-клавіатури усім відвідувачам. Він розміщується на підносі замість звичної паперової серветки.

Читайте також: Американка обстріляла McDonald's за відмову в бургері

Популярні новини зараз

Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Клавіатура виявилася досить стійкою до бруду і жиру, до того ж легко чиститься.

Після використання її можна викинути. Але зробити так пропонували тільки в KFC. Клавіатура заряджається, так що більшість відвідувачів забирали її з собою.

Нагадаємо, наприкінці березня всесвітня мережа фаст-фудів Макдональдс оголосила про запуск власної лінії одягу і товарів для дому.

Оригінальну колекцію представили ​​на модному показі "McWalk" у Стокгольмі, Швеція.

До неї увійшли гумові чоботи, одяг, шпалери, ковдри, а також домашній текстиль. На всіх товарах зобразили найпопулярніший бургер компанії - Біг-Мак.

Випуск колекції є частиною великої жартівливої маркетингової акції McDonald's "I'm Lovin It 24". Компанія влаштовувала веселі акції в 24 містах протягом 24 годин. Приміром, в Мадриді з'явився величезний пазл Біг Мак, в Дубаї - Селфі Біг Мака.