Мусульмани складають 22 відсотків населення світу, але їхні потреби часто ігноруються виробниками одягу, включаючи люксові бренди і мас-маркет. Вчора Dolce & Gabbana представили дебютну лінію мусульманського одягу. До колекції увійшли різні моделі хіджабів і абаясів.

Читайте також: Авіакомпанія здійснила перший переліт за законами шаріату

"Я дійсно зачарований Близькому Сходом, і ми щойно завершили прет-а-порте колекцію абаясів і хіджабів", - сьогодні вранці в своєму Instagram написав Доменіко Дольче. Раніше з відомих брендів одяг для мусульман створив тільки мас-маркетовий бренд H & M, що також викликало великий резонанс у пресі.

Нагадаємо, у Росії був представлений елемент мусульманського одягу з портретом президента Путіна. Дизайнер Зухра Абушаева показала хіджаб у рамках презентації "Своїх не кидаємо", що була організована за участі Духовного управління мусульман.

Новинка викликала бурхливу реакцію: не всі гідно оцінили "патріотизм" автора сукні. У залі перебували представники мусульманського духовенства, які взяли креатив дівчата за зухвалість: в Ісламі заборонено зображати людей і тварин.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Показати ще