Сьогодні, 22 листопада, в КМДА підписали угоду з китайської компанією щодо будівництва четвертої гілки метро на столичну Троєщину.
Про це повідомили у прес-службі мера Віталія Кличка.
"Зараз ми підписали меморандум про співпрацю з представниками компаній консорціуму China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group. Ця угода означає, що це інвестиція і реалізація роботи четвертої гілки київського метрополітену, яка зв’яже два береги з Жулян до Троєщини. Через Подільсько-Воскресенський міст ця гілка повинна бути", - повідомив столичний очільник.
Ця угода передбачає створення робочої групи, яка розробить фінансовий план щодо реалізації проекту.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
На будівництво метро на Троєщину планують виділити щонайменше 2 мільярди доларів, 85% бюджету планують забезпечити китайські фінансові установи, надавши Україні кредит. Термін повернення цього кредиту – 15-20 років.
Крім того, міський голова нагадав, що тривають переговори з німецькими компаніями щодо зведення нового мосту у Києві.
Дивіться про будівництво метро на Троєщину
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", столичні чиновники розповіли, чому будівництво метро на Троєщину затягується, та коли планують розпочати будівництво.