У київському метро на станції "Лівобережна" дитині продали фальшиві жетони, після чого намагались звинуватити у шахрайстві.

Про це розповіла матір хлопчика Ольга Яблонько на сторінці у Facebook, прикріпивши фото фейкових жетонів. Жінка зазначила, що її син придбав жетони в автоматі , один з них виявився недійсним.

"Коли турнікет його не пропустив, його почали звинувачувати що він шахрай. Тільки після того, як він пред'явив свій гаманець працівниці метрополітену, і вона переконалася що, він платоспроможний, пропустила в метрополітен. Після чого слідом прокричала, що такого бути не може, що її обманюють", - написала Яблонько.

Жінка обурена тим, що діти не можуть довести свою правоту і не мають прав лише тому, що користуються громадським транспоротом без батьків.

Популярні новини зараз

Великий український банк закриває всі рахунки українців: хто може залишитись без грошей

ПриватБанк зобов'язав власників карток пройти важливу процедуру: кого це торкнеться

Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки

Артем Ляшанов після скандалів та низки програних справ у судах вирішив приховати кримінальні сліди своєї платіжної системи Bill_Line

Показати ще

Користувачі Facebook пригадали схожі випадки у метро. В одного пасажира електронна картка періодично списує гроші за дві поїздки замість однією, а працівники метро лише роблять "круглі очі". Якщо таке трапляється з банківською карткою, можна зробити виписку, але зі звичайною від метрополітену довести нічого не можливо.

Інша користувачка розповіла про інцидент на "Лівобережній", коли жінка відмовлялась пускати у метро групу третьокласників. Школа написала скаргу, а працівницю метро звільнили.

Як повідомляв портал "Знай.ua", з 1 грудня в столичному метрополітені проїзд по пільгах дещо зміниться. Київрада ухвалила, що правила користування підземкою скоректуються для деяких категорій громадян.