У київському метро на станції "Лівобережна" дитині продали фальшиві жетони, після чого намагались звинуватити у шахрайстві.
Про це розповіла матір хлопчика Ольга Яблонько на сторінці у Facebook, прикріпивши фото фейкових жетонів. Жінка зазначила, що її син придбав жетони в автоматі , один з них виявився недійсним.
"Коли турнікет його не пропустив, його почали звинувачувати що він шахрай. Тільки після того, як він пред'явив свій гаманець працівниці метрополітену, і вона переконалася що, він платоспроможний, пропустила в метрополітен. Після чого слідом прокричала, що такого бути не може, що її обманюють", - написала Яблонько.
Жінка обурена тим, що діти не можуть довести свою правоту і не мають прав лише тому, що користуються громадським транспоротом без батьків.
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Користувачі Facebook пригадали схожі випадки у метро. В одного пасажира електронна картка періодично списує гроші за дві поїздки замість однією, а працівники метро лише роблять "круглі очі". Якщо таке трапляється з банківською карткою, можна зробити виписку, але зі звичайною від метрополітену довести нічого не можливо.
Інша користувачка розповіла про інцидент на "Лівобережній", коли жінка відмовлялась пускати у метро групу третьокласників. Школа написала скаргу, а працівницю метро звільнили.
Як повідомляв портал "Знай.ua", з 1 грудня в столичному метрополітені проїзд по пільгах дещо зміниться. Київрада ухвалила, що правила користування підземкою скоректуються для деяких категорій громадян.