Столична станція метро "Житомирська" потрапила на відео реклами смартфонів Moto Z від Motorola.
Рекламу відзняли не тільки на станції, але і у вагоні метро, аеропорту Київ, в офісних будівлях, даху бізнес-центру і в одному з нічних клубів у серії відео під назвою Goodbye/Hello, передає ain.ua.
Паризька студія Ogilvy Paris виконала постпродакшен.
"Вибір був продиктований тим, що українська столиця – яскраве і барвисте місто, – сказали в прес-службі Motorola. – Саме тут вдалося реалізувати кадри, які відповідають духу бренду".
Однак у прес-службі не згадали найважливіший аспект у виборі місця для зйомки – вартість. Всім відомо, що в Україні це коштує набагато дешевше, ніж в інших країнах. Багат груп і брендів користуються цим.
"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Як раніше повідомляв інформаційний портал Знай. ua, авиакомпания втратила клієнтів з-за реклами ЛГБТ.