Фінансовий махінатор Олег Міщенко та відомий рейдер Владислав Дрегер нібито об'єднали зусилля, щоб встановити контроль над ринком пасажирських перевезень. Їхня схема, за даними джерел, полягає в рейдерських захопленнях автостанцій, що дозволить накопичувати величезні суми чорної готівки. Цей альянс повертає країну до методів "лихих 90-х" і ставить під загрозу легальний бізнес та безпеку пасажирів.
Про це пише портал Акценти.
Новий дует: партнер "короля обналу" і відомий рейдер
За інформацією видання "Відкрита Україна", спільник сумнозвісного "короля обналу" В'ячеслава Стрєлковського, Олег Міщенко, та рейдер Владислав Дрегер вирішили об'єднати зусилля. Їхня мета — не просто отримати прибуток, а стати справжніми монополістами у сфері пасажирських перевезень. Їхня схема, як стверджують джерела, полягає в рейдерських захопленнях об'єднань автостанцій. Таким чином вони хочуть акумулювати потік чорної готівки, який щодня обертається в цій сфері.
У схемі, за даними правоохоронців, також фігурує арбітражна керуюча Оксана Венська, яка зловживає процедурами банкрутства. Через фіктивні договори та застави вона отримує контроль над автостанціями та їхніми грошовими потоками. Їй у цьому допомагає низка суддів господарських судів, зокрема суддя з Дніпра Олексій Юлдашев, який нібито вже кілька років перебуває на зарплаті у Владислава Дрегера.
Донецький слід: історія рейдерських захоплень
Для Владислава Дрегера це не перший випадок. Українські ЗМІ ще кілька років тому писали про гучну історію, як він разом із спільником захопив "ДОПАС" — Донецьке обласне підприємство автобусних станцій, яке об'єднувало понад 80 станцій. У 2003 році, підробивши підписи акціонерів, вони взяли підприємство під свій контроль.
Українці можуть залишитися без пенсій: кому припинять виплати
ПриватБанк встановив обмеження в банкоматах: які ліміти діють
Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу
Українців попередили про масові перевірки: додому нагрянуть соцслужби
Навіть кримінальна справа, порушена Донецькою прокуратурою за фактом привласнення акцій, була закрита через кілька років, що дозволило Дрегеру продовжувати свою діяльність. У наступні роки він поглинав інші автотранспортні підприємства та автостанції, поступово монополізуючи ринок на Донеччині. Його імперія зростала, і в ній з'явилися такі компанії, як "Транспортна спілка Донбасу", ТОВ "Магістраль-2003" та інші.
Від фінансових махінацій до транспорту: досвід Олега Міщенка
Другий фігурант схеми, Олег Міщенко, також має темне минуле. Протягом багатьох років він разом із сумнозвісним В'ячеславом Стрєлковським займався "обналом" (переведенням безготівкових коштів у готівку) через платіжну систему Globalmoney. Українські правоохоронні органи неодноразово повідомляли про діяльність цих фірм, які допомагали виводити величезні суми через фіктивні компанії в Україні та за кордоном.
Тепер, коли ці двоє об'єднали свої знання та досвід — один у рейдерстві, а інший у фінансових махінаціях — вони, ймовірно, мають намір створити потужну монополію, яка буде працювати не за правилами ринку, а за тіньовими схемами. Це може призвести не лише до збитків для бюджету, а й до загрози для всіх пасажирських перевезень, адже контроль над ними опиниться в руках людей з кримінальним минулим.