Про це розповідає Київ24

«Хтось щодня думає про завершення війни і як підтримати воїнів, а хтось – про вибори.

Зустрілись мені в Ірпені соціологи «Рейтингу», проводили опитування, цікавилися ситуацією в місті. На питання про підтримку мера Маркушина відповіла «ні», але в анкеті позначили «так».

І моє улюблене питання щодо виборів. Коли сказала, що голосуватиму за партію з військовими, наприклад, 3 ОШБ – зафіксували «Свободу».

Раніше скептично ставилася до соцопитувань, а тепер ще більше сумніваюся в їхній об’єктивності. Якщо результати все одно спотворюються, чи мають такі дослідження сенс? Продажність і маніпуляції народом. Намалюйте вже те що Вам потрібно і не робіть цього цирку».

Популярні новини зараз

Працівник ТЦК поскаржився на пекельну роботу: "На нулі і те був шанс на відпочинок"

Гороскоп на неділю, 23 лютого: гарний час подумати про майбутнє, але уникнути імпульсивних покупок

На оплату комуналки чи купівлю продуктів: українцям виплатять майже 11 000 гривень

Україна захлинеться інфляцією: ціни на продукти змусять голодувати

Показати ще

У статті інтернет-видання «Главком» «Як відрізнити правдиві рейтинги від фейкових. Інструкція для виборця» зазначалося, що соціологи, які виконують роботу на замовлення, потім можуть оприлюднювати лише ту частину результатів опитування, яка вигідна замовнику. Про це, звичайно, ніхто не буде повідомляти.

У цій же статті керівник соціологічної групи «Рейтинг» Олексiй Антипович зауважив, що «результат дослідження, якщо його проводить професійний соціолог, не буде залежати від замовника, а лише від виконавця».

Цікаво, чи в соціологічному опитуванні в Ірпені маніпуляції на рівні анкети є ініціативою кореспондентів, завданням від керівництва соціологічної групи «Рейтинг» чи проханням замовника?

І чи оприлюднить група «Рейтинг» повні результати дослідження, чи його замовник маніпулюватиме вибірковими даними?