Серед гостей Києва особливою популярністю завжди користувався фунікулер. Подібний транспорт унікальний і єдиний не тільки в столиці, але і в Україні. Повідомляє Інформатор.

Мало хто знає, що унікальному транспорту вже більше 100 років. Які таємниці історії зберігає цей підйомник? Давайте порівняємо найцікавіші кадри унікальної споруди, які були тоді з сучасними фото.

Відомо, що труднощі з доступом на верхню частину столиці виникли ще в кінці 19 століття. Коні не справлялися, а йти за Андріївським узвозом нагору була шалено важко. Кращим способом дістатися на верхню частину Києва були дерев'яні сходи обладнані, при чому деякі з них налічували по 500 ступенів.

Популярні новини зараз

Українці ломляться у ТЦК перед ухваленням нового закону про мобілізацію: але добровольцями "майже не пахне"

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося

Субсидії вам не бачити: що не враховують українці, звертаючись по допомогу

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Тоді всерйоз задумалися про створення транспорту, який спростив би всім життя. Спочатку підйомник повинен був проходити прямо на Андріївському узвозі, однак проект не затвердили.

А в 1903 році було розпочато будівництво "Михайлівської канатної дороги". Довжина підйому повинна була становити 250 метрів, однак знести один житловий будинок не вийшло. Тому шлях скоротили до 200 метрів.

Вже в 1905 році фунікулер почав працювати і перевозити пасажирів. При покупці квитка можна було проїхатися на підйомнику, а після цього пересісти на трамвай.

У 1984-1986 роках була проведена реконструкція об'єкта. Тоді верхню станцію збільшили на п'ять метрів. У проекті планувалася мережа фунікулерів по Києву, однак задум так і не реалізувалася.

Цікаво знати:

  • до початку 20-го століття найбільш швидким способом дістатися на верх з Подолу були обладнані дерев'яні сходи;
  • у 1928 році, влітку, на фунікулері сталася аварія;
  • лінія фунікулера на початку XX століття була довжиною 200 метрів з двухколейным роз'їздом посередині. Вагони вміщували до 70 осіб
  • київський фунікулер розрахований на перевезення 4 мільйонів людей на рік.
Нагадаємо, 24 липня православна церква відзначає День пам'яті рівноапостольної княгині Ольги. Так, у нашому матеріалі викладена біографія і головні досягнення святої.

Як повідомляв портал "Знай.uа", 9 липня 1811 спалахнув Поділ - нижня і тоді головна частина Києва. Це був один з найбільш потужних і катастрофічних пожеж в історії Києва - вистояли лише поодинокі будівлі.

Також "Знай.uа" писав, навколо великих особистостей завжди крутитися багато пліток, міфів і помилок, як наслідок історики губляться в здогадах, було чи ні? Ми розповімо загальноприйняті помилки про Князя Володимира, його сім'ю і Хрещення Русі.